Zırr! Film Zamanı - Yeniden :)

Sanırım kitap okumak ciddi manada çok vakit gerektirdiğinden son zamanlarda filmlere yöneldim. Bakalım ben neler seyretmişim:
While reading book costs me more time, I prefer watching films. These are the last ones that I watched:

Bu filmi okulda Amerila'da ırkçılık konusunu işledikten sonra seyrettik. Kurgusunu çok beğendim, her şey çok gerçekçiydi. Sanırım insanlarla olan ilişkilerimizi en çok baltalayan şeylerden biri de önyargılarımız; filmde gerçekten bu konu üstünde duruluyor. Bunca zamandır seyretmediğime pişman oldum ve Oscar ödülünü kazanmış olmasına hiç şaşırmamak lazım.. Mutlaka izleyin!
I watch this one at school after we talked about racism in US. I really loved the way it has been constructed and everything was totally realistic. The film is about all the prejudices we have and the stereotypes we make, an important issue. A must-watch!

Adam Sandler beni en çok güldüren yabancı komedyenlerdendir ama bu defa güldürmedi! Gerçekten ben bu filmin bir komedi olmasını beklerken bir baktım bir ara ağlıyorum :D Filmin konusu hayatımızı bir kumandayla kontrol edebilsek neler olacağı hakkında.. Ben çok güzel olacağını tahmin ederdim ama ne kadar da çok şey kaçırırmışız, her saniyenin tadını çıkartmak lazımmış :)
Adam Sandler is one of my favourite comedians but this time he didn't made me laugh! At some point I found myself crying :D The film is about controlling our lives, the main charachter starts to control his life with a remote and in conclusion I learned that we should enjoy every single moment :)
 Bir romantik komedi :) Aslında adını bile duymamıştım ama içinde geçen bir cümleden dolayı seyrettim:
"Kalbin kırılabilir ya da dünyanın en güzel aşkını yaşayabilirsin. Ama denemediğin sürece asla bilemeyeceksin." Onlar şanslıydılar tabi ama gerçek hayat romantik komedilere benzemiyor :D Yine de kendi alanında ilginçti, çok çok beğenmedim ama seyredilebilir :)
A romantic comedy :) I just watched it for the quote that I heard from the film:
"You could get your heart broken or you could have the greatest love affair that the world has ever known. But you're never gonna know unless you try."
They were lucky as you guess but real life isn't like romantic comedies :D

Sırada Amelie var, izleyenlerden yorumları bekliyorum..
Amelie is next and I'm waitin for your comments..

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM