Elle Style Awards 2011

Cuma gecesi Esma Sultan Yalısı'nda gerçekleşen Elle Style Awards'ın kim ne giymiş dedikodusunu yapmazsak çatlarız ama dimii :) Geceye tek kelimeyle kırmızının damga vurduğunu söyleyebilirim.. Bulduğum fotoğraflardaki kadarıyla rüküşlük oranı gerçekten çok azmış. Ve cuma akşamı canlı seyretmediğime pişman oldum diyebilirim :(
On Friday night Elle Style Awards took place in Istanbul. Here is the gossip of  "who wear what" :)

 
Tuba Büyüküstün 6 aylık hamile, eşi Onur Saylak'la beraber. Saten bir elbise tercih etmiş, fotoğraflarda her şey yolunda gözükse de birebir görmeden bilemeyiz; devir Photoshop devri. Ne sevdim ne sevmedim bu görüntüyü.
Pregnant Tuba Büyüküstün with her husband. She preffered a satin gown, which is a really risky choice. Everything looks alright on the photo but I can't comment without seeing it in real life. 

 
İki kırmızı daha: Sıla ve Selma Ergeç.
Two more reds: Sıla and Selma Ergeç.
Sıla'nın elbisesi değişik, hoş aslında ama çok kapalı, boğucu geldi. Yine de kendisini saçma sapan, deneysel kıyafetlerinden birini seçmediği için kutluyorum.
Sıla's dress is noteworthy but also suffocating in some way. But still I congratulate her because of her proper choice.
Selma Ergeç'in görüntüsüne tek kelimeyle bayıldım! Çok çok sade ama hakkını vermiş. Ve giderek kırmızıyı daha çok seviyorum :) Elbisesi Gamze Saraçoğlu'ndan.
I loved Selma Ergeç's look! Really simple but perfect. I love red as a colour more and more :) Dress: Gamze Saraçoğlu.

Benim çocukluğum - gençliğimin mankeni olur kendisi, Güzide Duran.. Evlenip ortadan kaybolduğu için üzülmüştüm bir aralar ama dönüşü muhteşem olmuş. Hala mükemmel gözüküyor, sanki zamanı dondurmuşlar!
Model of my childhood and adolescence, Güzide Duran.. I was quite sad because she disappeared but her comeback is amazing. She still looks perfect, like someone freezed the time!

Hiçbirimize Nebahat Çehre'ye laf söylemek düşmez. Zaten eleştirilecek bir yan da göremiyorum. Son derece şık ve klas bir stil. Elbise: Elif Cığızoğlu / Mücevher: Boybeyi.
We don't have the right to criticise Nebahat Çehre. And there is nothing to criticise at all.
Dress: Elif Cığızoğlu / Jewelry: Boybeyi.

 
Eda Taşpınar'ın Alexander McQueen çizmelerine laf yok! Ama Jean Paul Gaultier blazer elbisesini beğenmedim. Ayrıca ilk baktığımda "Yanındaki de kim??" olmuştum ama Bora Kozanoğlu'ymuş, çok farklı gözüktü bana. Bir de unutmadan Eda Taşpınar'ın buradan bordo-kahve gözüken rujunu yakıştırmadım kendisine..
I totally loved Eda Taşpınar's Alexander McQueen boots but not Jean Paul Gaultier blazer-dress. I think that dark lipstick doesn't fit to her..

 
Tülin Şahin'i kariyer bakımında Heidi Klum'a benzetiyorum. Zamanında tüm dikkat onun üstünde olmuş, şimdi eskisi kadar popüler değil ama ortadan kaybolmasını da bilmiyor. İkisini de sevmediğimden değil, hatta Heidi'ciğimi çok takdir ederim ama böyle. Stil bakımındansa iki isimde düşüşte..
Tülin Şahin is one of the best models in Turkey but her style taste getting worse..

 
Bu hanımefendi Koton'un sahibi Gülden Yılmaz'mış. Meşhuur bir Emilio Pucci tercih etmiş ama bir JLo, bir Beyonce giydikten sonra büyük cesaret diyorum. Ki ben yine de JLo ve Beyonce'yi tercih ederim.
The owner of the brand Koton has no chance with this Pucci dress, because JLo and Beyonce already wore it.

Tuba Ünsal da nötr olduğum isimlerden biri. Siyah sırt dekolteli elbiseyi çok güzel taşımış olsa da bayıldığımı söyleyemicem. Kırmızı topuklularını ve yeşil portföyünü sevdim ama :)
I'm neutral against this look. She carries the dress well but I'm not really impressed. But I liked her red heels and green case :)

Yazının ortasına gelmiş olsak da gecenin sunucuları Nefise Karatay ve Mert Aslan. İzlemediğim için sunumları hakkında yorum yapamıyorum maalesef ki. İkisinin de seçimlerini beğendim, özellikle Mert Aslan'ın Lanvin kadife ceketi bu kadar çok yakıştırmasına :)
Here are the narrators Nefise Karatay and Mert Aslan. I liked both of their look, especially Mert Aslan's Lanvin velvet blazer :)

 
Keremcem & Cansel Elçin. 
Keremcem o bordo ceket-yelekle kötü, Cansel Elçin'se kırmızı papyonla şirin gözüküyor.
Keremcem looks terrible with that burgundy jacket-vest, Cansel Elçin looks cute with that red bow-tie.

Burcu Esmersoy
Güzel bir kırmızı ama gecenin en güzeli değil bence. Saç modeli ona yakışmış olsa da sevmekle sevmemek arasındayım.. 
A nice red but not the best of the night. I'm also not sure about her hair style, which looks actually ok on her..

 
Burak Özçivit ve yorum yok. O saç, o bıyık? Neyse neyse hayranlarını kışkırtmayalım :D
Burak Özçivit and no comment. His hair and moustache look so because of the takes of TV series :D

Garance Doré ve Scott Schuman. Blog dünyasının yıldızları. Gayet sıradan gözüküyorlar ama. Bir de Scott Schuman ne kadar kısa gözüküyor :O
Garance Doré and Scott Schuman.

Tommy Hilfiger ve eşi. Eşinin çanta seçimine ne desem bilemedim.. Takdiri size bıraktım :D
Tommy Hilfiger and his wife. I have nothing to say about her bag choice.. I'm leaving it to you :D

İşte böyle, bulabildiğim fotoğraflar ve yorumlarım. Sizin fikirlerinizi de yorumlara alalım diyorum :)
That's all with all the photos I could found. I want to hear your comments at comment section :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM