Happy Happy Birthday to Me!

Bilmeyenler ve duymamış olanlar için duyuruyorum, dün benim doğum günümdü!
I'm proudly announcing that yesterday was my 17th birthday!

On yedi yaşıma girdim, öyleyse bu şarkı bana gelsin :) 
I'm choosing this song from Teoman for this day :)

En en güzel doğum günlerimden birini geçirdim, bir arkadaşımla buluşmayı beklerken 6'sı birden geldi, bana sürpriz yapıldı :D
I had one of my most beautiful birthday, while I was expecting just one of my friends, 6 of them came and surprised me :D

 St. Antuan'a da uğradık, 
We also stopped by St. Antuan,

 
mum yakıp dilek dilemeden olmaz :) 
and wished beautiful things for new year :)
Hepimizin dilekleri gerçek olsun bu yıl..
Hope this year everybody's wishes come true..

Ne yazık ki ne giydim fotoğrafı yok :( Ama güzel hediyeler geldi, üstümde görmeniz yakındır ;)
Sadly I don't have any "what I wore" photo :( But I received nice gifts which you can see soon ;)

 
Pastasız doğum günü kutlandığımı görülmüş? :)
And my birthday cake :)

Bakalım yeni yaşımda ne sürprizler beni bekliyor, başıma neler gelecek :) 
All in all I'm just curious about all the things that expect me in my new age :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM