OUTFIT POST: DFWZ DAY 2 and DAY 3

crno bijela1

Hi my dearest!
In this post I’ll show you two looks. These are the remaining two outfits from the second and third day of Fashion Week Zagreb. I hope you will like
!

Check out the pics and tell me what do you think about both outfits!


Pozdrav moji najdraži!
U ovom postu pokazat ću vam dva looka. Radi se o preostalih dva outfita sa drugog i trećeg dana Fashion Weeka Zagreb. Nadam se da će vam se svidjeti!


Čekirajte slike i kažite ni što mislite o oba outfita! Slike i nisu nešto, nadam se da ne zamjerate! :)


Antonia
 

DAY 2
The second day I wore my favorite white Zara dress, it’s simple so you can dress it up or down! Black and white is a classic combination which I can’t resist! You can never go wrong with it, right? I added a pop of color with Versace for H & M scarf that I simply adore!

Drugi dan nosila sam moju najdražu bijelu Zarinu haljinu koja je jednostavna pa vam daje slobodnu da se sredite više ili manje. Crno – bijela kombinacija je klasik kojem ne mogu odoljeti! Nikada ne možete pogriješiti s njom, zar ne? Naravno, da ne bi sve bilo tako ozbiljno dodala sam malo boje sa maramom Versace za H&M koju jednostavno obožavam!
 
 
antonia 1
DSCN6828
DSCN6830
spojena 2DSCN6901
 
 
DAY 3
The third and final day, again, I decided to be romantic, so I wore this DIY skirt that is shorter in front and longer in back. Those models soon appeared in Zara. Who would've thought, huh? ^ ^
I had burgundy Zara shirt, it’s my fave because I’m totally obsessed with that color lately (HOT COLOR: BURGUNDY). It has a cool gold zipper on the back!

 
Treći i posljednji dan opet sam odlučila biti romantična, pa sam nosila ovu DIY suknju koja je sprijeda kraća, a odzada duža. Uskoro su se takvi modeli pojavili u Zari. Tko bi rekao, ha? ^^
Moja najdraža majica trenutno je ova Zarina u bordo boji koja je moja opsesija u posljednje vrijeme (
HOT COLOR: BURGUNDY). Ima cool zlatni ziper na leđima!
 
DSCN7043
DSCN7042

Don’t know why is this photo so fuzzy but it’s the best I have. :(

DSCN7029
Bloggers Sara & nina with us (Hangover Chic & La Style Muse).
DSCN7074DSCN7098
DSCN7084
 
 
FOLLOW FASHION IMPERATIVE
 

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM