My Lifesaver: Gray

Herkesin gardrobunda mutlaka kurtarıcı bir renk vardır. Çoğunluğun siyah diyeceğini tahmin etmekle beraber beyazcıların da olduğunu düşünüyorum.. Benim rengim de gri! :)
I'm sure you all have a lifesaver colour like black! Or maybe white? Mine is gray :)


- Bu kotu cuma günü ne giysem krizindeyken dolabımda buldum, Debenhams'tan almışım, -mışım diyorum çünkü böyle bir kotun varlığından haberim bile yoktu :D
I found these jeans in my wardrobe when I was driving crazy, it is from Debenhams but I didn't know that they even exist in my wardrobe :D
- T-shirt Zara. Üstündeki şapşal kızın benim modumu yansıttığını söylememe gerek yok bence :)
- T-shirt is from Zara. I'm in the same mood with that girl on my shirt :)
- Sweatshirt de H&M'in erkek bölümünden. 
- Sweatshirt is from H&M - Mens section.


Bu da dün tırnaklarımda olan renk Nars Galion. Tırnaklarımda da göstericem daha sonra :)
"Stormy grey" olarak tanımlanmış, çok koyu bir gri, içinde hafif lacivertlik de var, hadi merak edin biraz :D
And Nars Galion was on my nails. Defined as "stormy grey", a dark gray with a bit navy undertone.

Cevapların çoğunun siyah olacağını bile bile soruyorum: Sizin kurtarıcı renginiz?
I guess most of the answers going to be black but I'm asking: Which colour is your lifesaver?

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM