En Sevdiğim Ay Gelmiş!

En sevdiğim ay, Aralık gelmiş! Önce bir zaman ne kadar da hızlı geçiyor, 2011 girdiğim günü dün gibi hatırlıyorum geyiğini de yaptığıma göre gelelim Aralık'ı sevme nedenlerime:
Here is my favorite month, December finally arrived! Time passes really fast, I clearly remember the last night of 2009. Let me tell you the reasons I love December:

-  Yılın son ayı olması, seneyi güzel sonlandırma şansımız var :)
- You can do your best and finish your year better :)
- Bol kutlamalı bir ay!
(ister Noel, ister Yılbaşı olsun)
- It's full of celebrations!
(Christmas, New Year..)
- Kar, kartopu ve kardan adam :D
İstanbul artık kardan nasibini almasa da benim hala minicik umudum var..
- Snow, snowball fight and snowman :D
There is no more snow in Istanbul but I have a tiny bit hope..
- Ve son ve en önemli sebebi ben bir Aralık kızıyım :) 
Dolayısıyla benim için ikinci madde otomatikman çarpı 2 oluyor :D Söyleyin bana, aralık nasıl sevilmez?
- And the last one, but the best: I am a December girl :)
So that second reason is doubled for me :D Tell me, how you can't love December?

Tumblr_lve4lc1acs1r4hp5mo1_500_large
Benim hatrım için İstanbul'a şöyle bi güzel kar yağsa.. Olmaz mı? :)
I want such a beautiful view! Is that possible, somehow? :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM