Yeni Yıl Mimi

Mia beni mimlemiş! E haliyle pek bi mutlu oldum hihih :) Konumuzda şahane: Yeni yıldan istediğimiz 12 şey.. Ardından da 12 blogger'ı mimliyoruz.

1- Bence hayattaki en en en önemli şeylerden biri neşemizi kaybetmemek. Evet, her günümüz güzel geçmeyebilir ama yarının güzel geçeceğine dair inancımızı kaybedersek olmaz.. Son iki yıldır ne zaman bir şeyler dilemem gerekse içimden neşeli bir hayat diliyorum :)

2- İtalyanca öğrenmek istiyorum! Dil konusunda gerçekten maymun iştahlıyım.. Rusça'ya başlamıştım, alfabesi zor diye vazgeçtim; sonra İsveççe'ye taktım bir dönem, baktım telaffuz edemiyorum İtalyanca'ya mı başlasam Fransızca'ya mı dedim: İtalyanca kazandı :)
 
3- Polimoda'nın yaz kursuna gitmek istiyorum. Fashion Design bölümüne tabii ki :) Bir de Floransa'da bir ay geçirmek, ooh la la!

4- Daha fazla zaman. Zaman o kadar hızlı geçiyor ki.. Artık okumak istediğim tüm kitaplara, seyretmek istediğim tüm filmlere, buluşmak istediğim tüm arkadaşlara ve uyuyarak çarçur etmek istediğim dakikalara kavuşmak istiyorum :)

5- Gardrobumu genişletmek, konu alışveriş yapmak olunca yetmiyor :D Hem hala "of giyecek hiçbir şeyim yok!" dediğim günler var, olacak iş değil.. Şu beğenip de alamadıklarımda dönüp dolaşsa bir şekilde dolabıma girse? :)

6- Lomo makine istiyorum! Diana olur, Holga olur.. Güzel güzel fotoğraflar çekmek istiyoruum :)

7- Kilo vermek istiyorum, evet. Herkes gibi :) Madem her şeyi dilemekte özgürüz yiyim yiyim kilo almiyim hatta çok kolay kilo veriyim istiyorum, olur mu? :D

8- Yurtdışına gitmek, bol bol gezmek istiyorum. İtalya, İskandinav ülkeleri, Hollanda, İspanya, Fas falan merak ettiğim yerler.. Sırf bu kadar değil bu liste tabii, çok ülke var görmek istediğim :)

9- Vespa ve bir de Vosvos istiyorum! Tabi ikisini de kullanmayı öğrenirsem çook daha iyi olur :D

10- Gördüğüm rüyaları unutmamak istiyorum, çok sinir oluyorum unutunca çünkü. Kalkıyorum aa ne kadar ilginç diyorum, arkadaşıma/anneme/babama anlatmaya karar veriyorum ki puff, unutmuşum..

Listenin son sıralarını klişelere ayırıyorum:
11- Huzur!

12- Sağlık! Kaybetmeden değerini bilemiyoruz gerçekten, aslında çok çok önemli, inanmıyorsanız bir bilene sorun.. :)

Dileklerimin sonuna geldik, işte şimdi mimliler:

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM