Watching Films All Day Long!

Siz de benim gibi kötü havalarla yüzleşmeyip kendini eve kapatanlardansanız bu listeyi seveceksiniz :)
-Kötü havadan kastım kar falan değil, yağmurlu havalar sadece..-
If you lock yourself in your room and watch films all day long, when the weather is not so good, then you'll like this post :)
-I mean rainy days with bad weather, not snowy days..-

Bu filmin en azından adını duymuşsunuzdur. Ben gerçekten büyük bir beklentiyle izledim filmi çünkü bir-iki arkadaşım çok övmüştü. Yani çok değişik bir film ama ben sadece başını, sonunu ve müziklerini sevdim diyebilirim. Filmi izledikten sonra Lou Reed'in Just a Perfect Day'i daha da anlamlı geliyor :)
I'm sure that you at least heard about this film. I started to watch this film with great expectations, because of my friends' comments. It's really different and kinda interesting but I only liked the beginning, the end and the soundtrack. Lou Reed's Just a Perfect Day is much more meaningful after watching it :)

Bu filmi vizyona girdikten sonraki gün izledim, şu ana kadar yazmamış olmam da enteresan açıkçası. Hatta arkadaşım bana trailer'ını seyrettirmişti, "Mutlaka gitmeliyiz!" mesajının ardından geri sayım yapıldı ve izlendi. Çok çok çok güzel! Önce kitabı okuyanlar o kadar da çok sevmemiş ama Anne Hathaway'e giderek hayran kalıyorum.. 
I made a countdown until we went to see this film :D It was really amazing and touched me.. And Anne Hathaway became more and more beautiful..

Özellikle de Fransa'daki hali bence çok etkileyiciydi. Ama uyarmadı demeyin, filmden çıkınca bir romantizm alıp başını gidiyor, "Bir gün bizi de biri böyle sevecek mi?" diyorsunuz :D
She was looking nice & lovely in the part, that was in France. But I'm warning you, it may make you think that can ever a man/woman love you that way :D

Cameron Diaz'ı çok beğenmiyorum, oyunculuğu hakkında da çok bir fikrim yoktu ama gerçekten çok eğlenceli bir film olmuş. Boş vaktimde beni eğlendirecek bir film arıyorum diyenlere duyrulur.. Bir de bayanlar için söyleyelim: Filmde Cameron Diaz'ın giydiği o tüüm kırmızı tabanlar Louboutin ;)
I'm not a fan of Cameron Diaz and don't have any opinion about her acting but the film was fun. And a note for women: The shoes that worn by Cameron Diaz were Louboutin ;)

Bu filme iki defa başladım: biri dört sene önce, bir de iki ay önce. Ama olmadı, yapamadım, 30. dakikadan sonra dayanamayıp kapattım. Konusu yabancı şehirlerde dil farklılıklarının oluşturduğu yalnızlık ve iki yabancının yolunun kesişmesi. Şimdi söyleyin bana, dişimi sıkıp izlememe değecek bir film midir?
I didn't, actually couldn't watch this film. I started to watch two times until the first 30 mins. It was soo boring, I stopped it. Now I'm asking you: Watch or not to watch this film? Does it really worth to watch?

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM