Bang Bang!

Hair Moments
Kahküller aslında en çok hoşuma giden saç kesimi. Alnım geniş falan da olmadığı için kötü durabilir korkusuyla hiç cesaret edemedim.. 
I always loved bangs but never tried them because I thought they wouldn't look good on me..
Soldan sağa Rachel Weisz, Taylor Swift, Julianne Moore ve Leighton Meester değişikliğe gitmiş. Taylor Swift bile saçında bir değişiklik yaptıysa benim de bir değişikliğe ihtiyacım var mı demek yoksa?
From left to right Rachel Weisz, Taylor Swift, Julianne Moore and Leighton Meester tried bangs. Even Taylor Swift made a change, then I must!

Şaka bir yana son üç senedir saçlarım bu kesimde, sadece boyu değişiyor. Elestirbeni'de de "Kısa saç çok yakışır." eleştirisiyle beni galeyana getiriyorlar. Saçlarımı kısacık yapmak istemiyorum ama yılın bu zamanlarında kapıldığı değişiklik akımı beni nasıl etkilesin bakalım?
Beside joking my hair is in the same look for three years, just its length is different. I want make a difference.

Aramızda kimler kahküllü? Ortaya çıksıın! :)
Who has bangs here? :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM