!! Marni for H&M !!

Bu mutlu haberi az önce aldım :) Versace for H&M çılgınlığı biter bitmez Tom Ford dedikoduları başlamıştı -ki beni hayal kırıklığına uğrattığını söyleyebilirim. Ama Marni'nin adı bile beni heyecanlandırmaya yetti.. Daha toplu yazısını hazırlayamadım ama Marni'nin ilkbahar-yaz koleksiyonuna da bayılmıştım. İşin daha da güzel yanı 8 Mart 2012'de bu koleksiyon satışa çıkacak. H&M gerçekten çook hızlı!
I just recevied happy news :) Next H&M collaboration is Marni! Just the name of Marni already made me excited. Did I say you guys that I loved the spring collection of Marni? This collection will be available on March 8. H&M is really fast!

 

 Aksesuarlar şimdiden kalbimin pıt-pıt çarpmasına sebep oldu. Ben çook heyecanlıyım, siz?
My heart already skipped a beat because of the accessories (check the video). I'm really excited, how about you? 

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM