Pastel 25

Bu oje çok çok eski değil ama bu fotoğrafları bilgisayarımın "yayınlanmamışlar" dosyasından bulup çıkarttım, sırf size rengarenk ojelerimi özletmeyeyim diye :) Renk haki olarak geçiyor ama hakinin bir sürü tonu var, ben bu ojeyi Chanel'in geçen seneki koleksiyonundan 'Khaki Brun'a benzettim..
This nail polish isn't an old one but I found the photos in my "unpublished" file, just for you :) It is called khaki but khaki has too many tones, it reminded me 'Khaki Brun' from Chanel's collection- which is released last year..


Gördüğünüz gibi kalem kutumla da çok uyumluydu, sonuç olarak ben bu rengi hiç tahmin etmediğim kadar çok sevdim. Bu sonbahar artık neredeyse kış boyunca sıkça sürebilirim :)
It's also combinated with my pencil case, so I was extremely happy with this colour. I can wear it again and again in this fall - nearly winter :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM