Yılbaşı Ruhu - An Early Christmas Outfit

Bu sefer ne giyeceğimi tamamen günün anlam ve önemine göre karar verdim. Dün Alman Lisesi'nde Weihnachtsbasar vardı :) O ne ki diyenler için minicik bir açıklama:
Yesterday I went to Weihnachtsbasar, which was at my school. Let me explain for the ones, who doesn't know what it is:

Almanların Noel zamanı kurulan pazarları. El yapımı süslemeler, mum, Glühwein(sıcak şarap), çeşit çeşit çikolata ve Noel kültürüne ait her şeyin bulunabileceği Noel pazarları.
It's Christmas market, in which many hand-made decoration, candles, Glühwein(mulled wine), chocolates and everything which is related to Christmas culture can be found.

Türklerin böyle "kutlama" anlayışını ve bayram kültürünü çok yavan bulan biri olarak, şu okula adımımı attığımdan beri kaçırmıyorum! Ama işin zevkli kısımlarından biri her defasında giydiklerimde buram buram Noel havası seziliyor :)
Be ready - My outfit has the spirit of Christmas :)

Noel denince aklıma ilk gelen renklerin hepsini tek bir kombinin içine sığdırmak, hepsine eşit sevgi göstermek istedim.. böyle bir şey çıktı ortaya. Kırmızı, yeşil ve lacivert ilk seçimlerim ama Noel dediğiniz şey altın ve gümüş rengi olmadan olmaz!
I brought all the colours that came to my mind when Christmas is by: red, green and navy. But don't forget gold and silver!

Çözümüm hazırdı ama benim, gümüşü göz makyajıma dahil ettim, altın rengi de bana küpelerim sayesinde katıldılar efendim:
I also had a solution for it, silver is hidden in my eye make-up and gold is hidden in my earrings:


Çook yakın bir arkadaştan, çook tatlı bir hediye! Benim geleneğime dönüştü artık, hem her Weihnachtsbasar da hem de her 31 Aralık gecesi takıyorum. Şans getiriyor mu derseniz, hmm sanırım evet ;)
They're a gift by a very lovely friend!

Aaa sokağa o kıyafetle üşütürsün diyenler için alın size dünya güzeli trençkotum :D
If you thought that I'm going to catch a cold with that dress, don't worry because I have a beautiful trenchcoat :D


Elbise / Dress: Zara
Hırka / Cardigan: Zara
Şal / Shawl: Accessorize
Küpe / Earrings: Hediye - Gift
Trenchcoat: Topshop

Ta-daa! İşte böyle.. Bu seferki "ne giydim" yazısı amacını aştı, uzattım da uzattım ama napabilirim özlemişim :) Arayı açmayalım ;)
That's all! I know it was a bit long but I missed writing them, sorry :) 

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM