Mim - Blogunuzu Çevrenizle Paylaşıyor Musunuz?

Sevgili Blog ve SS Design Butik beni mimlemiş, öncelikle teşekkürler kendisine.. Bakalım cevaplarım nasıl olacak :)

1- Blogunuzu tüm eş dost çevresine söylediniz mi?

İlk başta sadece yakın arkadaşlarımın haberi vardı, sonra bu çevre öyle bir genişledi ki :D En son annemin arkadaşları da duymuş diye biliyorum.. Kimseden gizlim saklım yok, zaten fotoğraflarda yüzüm de açık. Tabii herkesin kendi tercihi, gizemli olmak isteyenlere de saygım sonsuz ;)

2- Blogunuzu ilerde çoluk çocuğa karışınca, çocuğunuza gösterecek misiniz?

Öyle bir çağda yaşıyoruz ki her teknolojinin, sistemin bir sonu var. Ben çocuğum olup da bunu anlayacak yaşa gelene kadar 'ohooo' demek istiyorum :D Blogum yerinde olursa gösteririz tabi :)

3- Blogunuzu eşiniz/sevgiliniz biliyor mu?

Hıı, şimdi minnacık bir problemim var bu soruyla. Sorunun öznesi benim gerçek hayatımda eksik :D Olsa bilirdi tabii, hatta kendisini fotoğraf çekmekle falan da görevlendirebilirdim :D Adaylar ona göre sıraya dizilsin pleasee :P

Hmm, bu mim CurcunamAlışverişperest ve Valki'ye gitsin o zaman :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM