Makyaj Malzemelerini Göster!

Sevgili Blog and lacivertojelikız asked me to show my all make-up stuff and here it is..
Sevgili Blog ve lacivertojelikız tarafından mimlenmişim :) Yapmamız gereken tüüm makyaj malzemelerimizi bir fotoğrafa sığdırmak! Evet, zor oldu ama başardım, gururluyum.. Ve neden kozmetik diyetine girdiği ikinci kere anladım, bana bir ömür yetecek malzemem varmış aslında..

Durum budur! / That's the truth!

Hazır yapmışken favorilerimi de göstereyim dedim:
Sephora kapatıcı seti, L'oreal Volume Million Lashes, Maybelline Affitone, Nars Nico, Flormar ve H&m lipglosslar, Mac Warmth of Coral allık, kimliği belirsiz bronzer, Golden Rose haki göz kalemi ve gül kurusu dudak kalemi. Burada bir tek pudram yok ama Nars Nico'yu da pudra olarak kullanabiliyorum arada..
I also wanted to show my favourites:
Sephora concealer set, L'oreal Volume Million Lashes, Maybelline Affitone concealer, Nars Nico, Flormar and H&m lipglosses, Mc Warmth of Coral blush, unknown bronzer, khaki eye pencil and rose coloured lip pencil..

Bunlar da favori rujlarım. Gördüğünüz gibi bir pembe, bir turuncu ve bir de nude rujum olsa bana bir şey olmaz :) Ama yine de gider alırım :D
And I could live with a pink, a coral and a nude lipstick :) But I still buy more and more!

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM