Mutlu Son / The Happy End - Versace for H&M

Ve "o" gün, bugündü :) Anlatılacak çok şey var aslında ama çok minicik bir özet geçicem size: 8.30 civarı İstinye Park'a gittim, kuyruk çoktan başlamıştı; 9.15 civarı bileklikler dağıtıldı, benimkisi turuncuydu, 11.30 -11.40 arasında işte bu cicileri aldım, geldim :) 
And today was the big day :) I just want to show you my happy end:

Bir de kabinde neredeyse bir beden daha zayıfladığımı farkedince çok mutlu oldum :) Üstümde görmeniz için azıcık sabretmeniz lazım amaa..
I also noticed that I lost weight at the fitting room, it made me happier :) But you should be patient to see this lovely skirt on me..

Acaba içinde ne var? :) / What's in the box?
*merak* / *curiousity*

Son zamanlarda pek fazla aksesuar kullanmıyorum ama canlı renkleri çok hoşuma gitti, sonra bi' baktım almışım :D
I love the colour of these earrings, although I don't use any accessory recently.. It will look pretty at summer nights ;)

Böylece bir H&M işbirliği macerasının daha sonuna geldik, seneye görüşmek üzeree! :)
Dedikodulara göre gelecek seneki tasarımlar Tom Ford'dan ;)
That's all, folks! See you soon, at the next collaboration! :)
There is some gossip going on, maybe Tom Ford is going to be the next one..

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM