Mim: Lükslerimiz

Bu pazartesi, bir haftalık tatilin ardından okula döneceğim için ekstra pazartesi sendromluyum :( Neyse ki Curcunam beni mimlemiş, böylece haftaya azıcık daha neşeli bir giriş yapabildim, teşekkürler Curcunam :)

Aslında başlıktan da belli, lükslerim neler onu sayıcam bir güzel:


1- UYKU
Tabii ki listenin başında uyku olacaktı :D Haftada 5 gün, 6 saat uyuyan biri olarak uykunun değerini ben bilirim! Haftasonlarını iple çekerim, hatta öğlenlere kadar uyuyim diye kaç cumartesi gününü evde geçirdiğimi de ben bilirim. Öyle işte, uyku en temel lüksüm :)

2- ARKADAŞLAR / SOSYALLEŞME
Diğer bir lüksüm arkadaşlarımla yaptığım uzuun telefon konuşmaları, sabahtan akşama kadar süren buluşmalar falan :) Onlarsız hayatım nasıl olurdu inanın bilmiyorum, o yüzden hayatımdan hiç eksik olmasınlar dediğim lüksüm.. 

3-SPOR
Eskiden spordan neden bu kadar kaçmışım diye yanıyorum şimdilerde :) Cidden dedikleri doğru, bir kere hayatınıza girsin bir daha çıkartamıyorsunuz.. Pilates yapma işini kapana kadar zorlu günler geçirdiğim doğru ama artık zevkle yaptığım da ayrı bir gerçek ;) Bir de kafama estiğinde yürümem de başka bir olay tabi.. Dolayısıyla spor çook eski lükslerimden olmasa da vazgeçilmezlerimden biri oldu diyelim :)

4- KİTAP & FİLM & DİZİ
 
Kitap okumadığım zaman nadir görülür, film izleme fırsatını da kaçırmam. Tamam sinema insanı değilim ama kimse DVD & abur-cubur keyfime de dil uzatamaz :D Hem maddi (korsana karşıyım) hem de zaman bakımından gerçek lükslerim.. Bir de diziler var tabii, Himym ve Gossip Girl'süz olmuyor! Televizyonu bilmem kaç aydır seyretmiyorum bile ama internetten takipteyim :)

5- ALIŞVERİŞ
Şaşırdınız dimi? :P Evet, evet alışverişi feci halde severim.. Küçükken market alışverişlerine de bayılıyordum, devasaa bir markete giderdik bir saat boyunca reyondan reyona gezmeye bile bayılırdım. Böyle dediğime bakmayın konu kıyafet özellikle takılara gelince daha daha feci bir alışveriş canavarıydım!! :D Şimdilerde market alışverişleri ilgimi çekmiyor ama kıyafet alışverişinin yanı sıra kozmetiğe, ojelere, kitaplara & filmlere (bunlara küçükken de düşkündüm) sardım. Umarım hiçbir zaman alışverişten kopmak zorunda kalmam..

6- YEMEK & KAHVE & TATLI
Yaşamak için yeri ama zararlı gıdalara düşkünlüğüm var, evet :) Fast-food merakım gayet kontrol edilebilir, kahve içme dürtümle mücadele edebiliyorum ama çikolata? Hayatımdan bir haftalığına çıkartmaya kalksam ertesi hafta arkadaşlarını toplayıp geliyor! Yani bu durumda ben ne yapabilirim kii!? :D

7- DİĞER LÜKSLER
Bana edebiyat yapma demeyin ama sevmek, sevilmek de gözden kaçırdığımız büyük bir lüks. Sonra kendimize ayırdığımız, ayırabildiğimiz dakikalar.. Aslında hep şikayet ettiğimiz okul hayatı da bir lüks. Böyle işte, bugün epey minnettar günümdeyim sanırım :)

Tabi bu işin bir de mimleme kısmı var. İnanın beynim durmuş durumda o yüzden, hepiniz yapın, yaptığınızda haber verin okuyayım, hatta çıkıp da "kim seni mimledi ki?" diyen olursa çekinmeden adımı verin!

Bol verimli yoğun haftalar diliyorum :)
-Beddua gibi mi oldu ne? :D-

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM