MTV Avrupa Müzik Ödülleri - MTV EMA

Sanırım herhangi bir ödül törenini gecikmeli olarak yazmadığım sayılı zamanlardan biri :) Hani benim tebriklerim?? :P En başından söylemek istiyorum, stil tablosu pek parlak değil..
This one of the limited times that I write right after the awards :) Where is the applause for me?? :P I want to mention first that there is nothing really really good.. (maybe two exceptions)

 
 Önce Serena hanım kızımızla başlayalım: Elbisesi Marchesa (ve tabi ki çok güzel!), bir de o bacakların maşallahı var hani.. Ama ben elindeki o kırmızı clutch'ın ne alaka olduğunu çözemedim, ayakkabıları sevmedim, saçları da keşke dağınık topuz falan olsaymış.
Let's begin with Selena Gomez: Her dress is Marchesa which is amazing and her legs rock.. But I didn't understand that red clutch, didn't like those heels and I think it would be if she would made a messy bun.

  
Bir sonraki sırada Jessie J var. Leopar meselesi elin Avrupa'sında bile kanayan bir yara.. (Buna değineceğiz ifinim :D) Elbise D&G. Kocaman bir "olmamış" gelsin sana canım ama şarkılara devam, onda iyisin ;)
The next one is Jessie J. We came to year 2011 -nearly 2012, but people still don't know how to wear leopard prints.. (We will talk about this later :D) Dress is D&G. I give you a big F darling but keep making new songs, ok?

 
Bunlar da Jessie J'nin performans sırasında giydiği kostüm. İşte bunu beğendim, eğlenceli show kıyafetleri var bu kızın :)
And these are her show costumes which I love much more and they look like fun :)

 
Tasarımcısını bilmediğim bu elbiseyi öyle aman aman beğenmedim, hele yarısı kot kumaşından yapılmış elbiseye o zümrüt küpelerin bağlantısını çözemedim!
I didn't like this dress at all and those emerald earrings are really meaningless with that dress half-made by denim!
(Irina Shayk)

 
Bar Rafaeli'den gerçekten umutluydum.. O uzantı olmasa kesinlikle kat kat daha güzel bir görüntü olurdu.
I was really helpful about Bar Rafaeli.. But she would look better without that tail.

 
Katy Perry her zamanki gibi şahane! :) Öyle pembe hastası falan değilimdir ama ceketini de ayrı bir beğendim hani ^.^ Saçları da çok güzel, belki kaşlarını da biraz da açsa iyi olabilirdi..
Here is Katy Perry! She is perfect -as always :) I'm not a huge pink fan but I really liked her jacket ^.^ Her hair is also beautiful, maybe she can bleach her eyebrows a little bit..

 
Yukarıdaki hayal kırıklarını yaşadıktan sonra garantici & klasik tarz bile iyi geliyor doğrusu.
She is too classic for such an event but better than others.
(Hayden Panettiere)

 
Lady Gaga da epey iyi saçmalamış! Etten elbisesi falan tamam da, bu ne allah aşkına? Bence biz onu kendi haline bırakalım.
Lady Gaga looks ridiculous! Her meat dress was much more better than this. Maybe we should let her alone.
(Paco Rabanne)

 
İyice saçmalatmaca - vol.2 Bu kıza çanak anteni tasarım diye kakalamışlar yemin ediyorum.. Mavi ruj olayını da bir ara tartışmaya sunmak lazım tabi :D
Ridiculous again - vol.2 Someone gave her a dish antenna as a design probably.. And we should also talk about talk "blue lipstick thing" :D

 
Justin Bieber saç stilini değiştirmiş! Hani hala ilgi alanıma girmiyor ama daha iyi gözüktüğü kesin.
Justin Bieber has changed his hair style! He isn't still in my sphere of interest but it's obvious that he looks better.

 
Bruno Mars, pembe takımıyla da mavi takımıyla da ayrı bir tatlı gözüküyor :) Bayıldım tek kelimeyle, ikinci kere sevdim resmen :D
Bruno Mars, I loved you second time with your pink and blue suits :D He is looking soo cute :)


Hepsi bu kadaar, şimdi sizin yorum yapma zamanınız!
That's all, now it's your turn to critisize!

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM