Rengarenk Mim :)

Junkhead beni mimlemiş! Bu mimin sorusu da "Ruhum ne renk?" :) Özge beni çözmüş "masmaviii" demiş, kesinlikle doğru yanıt :D

saçlarım da kızıl olsa aynı ben valla :P

Şimdi sıra geldi önce renklerin anlamını öğrenmeye, ardından takip ettiğim birkaç blogger'ı mimlemeyee :)

Beyaz: Temizlik, saflık ve güven hissi verir. Hüzünlendirir.
Siyah: Konsantrasyonu ve özgüveni artırır. Çoğu ülkede matemi temsil eder.
Mavi: Özgürlük hissi verir ve sakinleştirir.

Yeşil: Dinlendirir ve huzur verir.

Kırmızı: Tansiyonu ve kan akışını hızlandırır. İştah açar.

Sarı: İnsana heyecan ve canlılık verir. Dikkat çekicidir.
Mor: Bilinçaltını olumsuz etkileyebilir.

Pembe: Neşe, güven ve rahatlık verir.


Turuncu: İştah açar, yorgunluğu giderir.

Lacivert: Düşünce gücünü arttır, ciddiyet verir.
Kahverengi: Toplum içinde rahatlık ve güven verir.

Gri: Alçakgönüllüğü ve dengeyi ifade eder.


Hamide --> Bence o biir SARI! (yanına da bi laci ekledik mi tamamdıır ;D)

Lulu --> O benim gözümde BEYAZ! Hem güven hissi uyandırıyor ben de "biraz hayat" diyerek de ister istemez hüzünlendiriyor :)

Vintage Duygular --> Vintage denilince aklıma sararmış kağıtlar ve KAHVERENGİ geliyor :)

Son olarak Beauty N FashionLove --> İnsanın alışveriş iştahını kabarttığı için TURUNCU olsun :D

Adı geçenler mimlendi!

Y_c0ddfbc3_large

Rengarenk kalın!

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM