Alfabe Mim :)

Bu mimi Sevgili Blog'da gördüm, ben de yapmak istedim.. Benim hakkımda ıvır zıvır merak edenler için de eğlenceli bir yazı olacak bence!

A- Aynaya ne sıklıkla bakarsın? Evden çıkmadan, arabada son kontrol, eve gelince, dişimi fırçalarken. Biz şunu yuvarlak 5-6 kez yapalım :D

B- Boy? 1.83..

C- Cam objeleri sakarlıktan sürekli kırar mısın? Hmm yok sürekli kırmam ama kazara olabiliyor arada.

Ç- Çocuğun var mı? Yok! 

D- Hiç diş çektirdin mi? Yok, dişlerime iyi bakmaya çalışıyorum. Daha yirmili yaş dişlerim de çıkmadı.

E- En sevdiğin renk? Bunu hepinizin bildiğinden eminim ;) Tekrarlamış olayım, mavi özellikle de saks mavisi..

F- Favori makyaj ürünün? Seçmek biraz zor gibi, kapatıcıyla ruj arasında gidip geliyorum. Sanırım ruj :D

G- Gümüş mü altın mı? Son zamanlarda altın tonları ama daha çok gümüşe kayan ya da bronza kayan altınlar..

H- Hiç hastanede yattın mı? Hayır, umarım hiç gerek de olmaz.

I- Ihlamur sever misin? Çay olayını sevmem ki, ıhlamuru seveyim..

İ- İşin? Profesyonel öğrenci, şaka bir yana senelerdir bu işin içindeyim :P

J- En sevdiğin oje markası? Rimmel London favorim. Yerlilerden bir tane seçmem gerekirse de Flormar sanırım, kalitesi olmasa bile renkleri çok güzel.

K- Kediler/köpekler hakkında ne düşünüyorsun? Çok severim! Anne engeline takılmamış olsam mutlaka bir kedim ya da köpeğim olurdu. Özellikle yavru kedi-köpek gördüğümde kucağıma alıp seviyorum. Şimdi sitede yeni dört yavru kediş var, o kadar minnoşlar ki! Hahah, hayvanlar konusunda biraz çenesi düşük olabiliyorum :D

L- Lakapların neler? Çok fazla yok sanırım. Arada bir pofuduk tavşan veya kuzu olarak çağrıldığım oluyor -Elçin duy bunları- ama onun dışında yok sanırım. Eda işte, zaten çok kısa :)

M- Çaldığın müzik aletleri? İki senelik bir klasik gitar macerası yaşamışlığım var ama bıraktım. Biraz pişmanım, yeniden başlayacak enerjiyi de kendimde bulamıyorum :(

N- Nerede oturuyorsun? İstanbul

O- Güne başlarken olmazsa olmazınız? Küçüklüğümden beri edindiğim bir alışkanlık olarak kahvaltı. 

Ö- En sevdiğin özlü söz/deyiş? Bana böyle sorulunca tıkanıyorum, aslında sevdiğim o kadar çook söz var ki.. Ama mesela Andy Warhol, ne dediyse katılıyorum :)

P- Pasta sever misiniz? Sevilmez mi pastaaa :D

R- Nefret ettiğiniz ritüel? Yatak toplama. 5 dakikamı alıyor ama nefret ediyorum, gerçekten. Küçükken üç dilek hakkım olsa birinin yatağımın kendi kendine toplanması olacağını bile söylüyordum. Siz anlayın gerisini :)

S- Sol elle mi yazarsınız, sağla mı? "Sağlak"ım ben.

Ş- Şanslı mısındır? Değişiyor aslında. Yine de şanslıyım diyelim, şanslı olayım :)

T- Günde kaç kere saçını tararsın? İnce telli, rüzgarda bile karışan saçlarım var. Günde iki kez garanti :D

U- Sence uyum nedir? Güzel soru. Bence uyumun tek bir tanımı yok. Mesela iki zıt kutup da çok uyumlu olabilir, aynı karakterdeki iki insan da. Uyum sanırım iki insan (ya da başka bir şey) bir araya geldiğinde güzel bir sonucun ortaya çıkmasını sağlayan enerji. O iki şeyin arasındaki bağ gibi.

Ü- Kendine rol model olarak aldığın ünlü var mı? Tam birebir tüm özellikleriyle rol model aldığım kimse yok, olmamalı da diye düşünüyorum. İstemeden de olsa başkalarını tekrarlamamıza sebep olabilir çünkü.

V- Oturduğun şehrin valisi olsan neyi değiştirirdin? Valla İstanbul'un sorunlarına nerden başlasam bilmiyorum.. Trafiğe bir el atmazsam olmaz ama :D

Y- Yaş? 16, yakında 17 de diyebiliriz ;)

Z- Zalim insanlarla karşılaştığında ne yaparsın, onların hakkından nasıl gelirsin? Korkaklık gibi gelebilir ama aslında gereksiz enerji ve zaman kaybetmemek için benden uzak durmalarını sağlarım. Yaptıkları da kendilerine zaman içinde döner, dönüyor biliyorum. 

İşte böyle :) Hazır sorulara başlamışken sizin sorularınızı da yanıtlayabilirim hani :P 
Ben bir nevi kendi kendimi mimlediğim için, içinden gelenler yapsın bu mimi :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM