"Smelling Books"

Tumblr_l2ajn6hgz51qzv6kzo1_500_large
Artık bir kitap yazısından tam umudu kesmiştiniz ki "Baamm!" diye çıkageldi :)

 
Skinny Bitch'le başlayalım.. Bildiğiniz o klasik, "lokmanızı e az 20 kere çiğneyin" tarzı diyet kitaplarından değil. Okuyunca anlarsınız zaten amacı sağlıklı beslenmek bunun bir artısı olarak da zayıflamak isteyenler için bir kitap. Çok çok fazla bilgi edindim, okuduğumdan beri kahve içmeyi kestim (yaklaşık 3 hafta oluyor, Starbucks'ın yılbaşı kahvelerine kadar devam eder bu) ve bir aydır fast-food yemiyorum, eti ne kadar az tüketmeye başladığımsa ayrı bir konu. Dili de çok eğlenceli sanki yazarlar sizinle birebir konuşuyor :D Zayıflamak için olmasa da daha sağlıklı bir yaşam için şiddetle öneririm..

-
Bir de içinde "skinny" tariflerin olduğu Skinny Bitch Mutfakta adlı devamı var, ilgisini çekenlere duyruluur!





Çik-litleri oldum olası severim :) Bu da Stiletto serisinden (tüm kitaplar birbirinden bağımsız) "Sana bir sır vereyim mi? Öyleyse biraz yaklaş". Çekim yasasının üç yakın kız arkadaşın üç farklı derdine deva olmasını anlatıyor. Sonunda o kadar çok inandım ki böyle şeylerin olabileceğine, bir ara gidip bir çekim yasası kitabı almayı planlıyorum. Gülmeyin, ben ciddiyim! :D

-
Serinin başka kitaplarını kafa dağıtmak için okuyacak vaktim de olursa okumak istiyorum :)












Sıra Brooklyn hakkında 20 karanlık öyküde.. Daha önce Manhattan versiyonunu okumuştum ve tam anlamıyla BA-YIL-MIŞ-TIM! Bu kitap da çok güzel ama içinde beğendiğim kadar beğenmediğim/anlamadığım öyküler de oldu. 15 öyküden 20'ye çıkarılınca aralarına bir-iki ortalama ürün de karışmış olabilir diye düşünüyorum.. Yine de oldukça zevkliydi ve ben hala Kara İstanbul'u bulamadım :)












Bu kitabı aslında okul için okudum ve az önce bitti ve sadece iki gecede! Masal gibi inanılmaz bir şey.. Sanırım (farkında olmadan okuduğum başka bir kitap yoksa) okuduğum ilk post-modern eser. Daha okulda incelenecek yazılıp çizilecek bu kitap hakkında ama inanın okul tarafından okutulan bir kitap bu kadar sevmeme şaşırdım. Okuyun, okutun derim. Bir de eşkisözlük'te bu kitap hakkında yazılıp çizilenlere de bir göz atın derim.. Son olarak Dofa'yı da anmazsam olmaz :)

-
Bir de Mülksüzler'im var post-modern olarak Ursula le Guin'den, sanırım onu okuma zamanım da gelmiş :)






Yazının ana konusu: Kitap kokusu güzeldir, okuyun, okutun, koklayın, koklatın.. ;)
Main subject of this post: The smell of books is always nice, not just read them, also smell them.. ;)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM