Yıldızlı Geceler Manikürü / Starry Nights Manicure

Güya bugün size 3 post yapacaktım :( Olsun haftasonu bol bol yazı okuyacaksınız, bilgisayarınızın başına geçip hazır olmanızı öneririm ;) Son manikürüme gelirsek düz bir renk sürmek istemeyince yine simli oje kaçamağı yaptım:
I actually planned to make 3 posts today :( But don't worry, you'll read many posts in the weekend, I can advise you to not get too much away from your PC ;) If I should mention my last manicure I did nothing special but wore a glitter manicure:

 Alix Avien 183
Lacivert gökyüzünde milyonlarca yıldız görünümüne aşık olarak aldım tabi :)
As a person who is totally fan of starry nights, I bought it without hesitation :)

Aslında aşağı yukarı şöyle bir görünüm bekliyordum. Hayal kırıklığına uğradım ama oje kötü olduğu için değil, sadece benim beklentilerim çok yüksekti..
To be honest, I was waiting such a look. I'm disappointed but not because the polish isn't good, just my expectations were high..

Son olarak eklemem lazım ki boş derste sürerek test ettim, çook çabuk kuruyor -max. 3 dakika- ama bir o kadar da çabuk çıkıyor tırnaktan :( Tam bir gün kalmadı tırnağımda.
Last of all it dries super-fast -max. 3 minutes- but it also cheaps really fast :( I couldn't wore it for a whole day.

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM