Friday Fun

Bugün Cumaa :) Benim bu haftam pek hızlı geçti ama sizinki o kadar da hızlı değildiyse tebrik ediyorum bir haftadan daha sağ çıktığınız için :P Mesela ben şimdiden kendimi birazcık eğlenceyle ödüllendirdim..
Today is Friday :) My week gone fast (i'm glad it was) but if yours wasn't then I congrulate you because you finished another week as one piece :P For instance I reward myself with a bit fun..

 Şöyle ki, yepyeni bir site keşfettim: pixlr.com
Fotoğraf editlemenin yanı sıra çizimler de yapabiliyorsunuz.. Bu ikisi benimkilerden meselaa :D
Namely I discovered a new website: pixlr.com 
Besides editing photos you can draw sketchs there.. These two are mine :D

"Yaa ama ben hiç beceremem" demeyin çünkü çok kolaayy :) Hani içinizde tasarımcı olmak gibi bir ukde de kalmışsa az biraz giderin ;)
Don't say that you can't make a proper sketch because it's really easy :) By this way you can fill the gap in your souls which is there because you couldn't be a designer ;)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM