Steve Madden SS12 Lansmanı

Cuma günü Steve Madden'ın İlkbahar - Yaz koleksiyonunu görmek üzere W Hotel'deydim. Sizin için dikkatimi çeken modelleri fotoğrafladım, bu yazıda da önümüzdeki sezon ne tür ayakkabılar giyeceğiz bunu da beraberinde konuşalım istedim :)
On Friday I was at Steve Madden's Spring - Summer Launch at W Hotel. I captured some of my favourite models to show them to you and talk a bit about SS12 shoe trends :)


 İlk olarak Steve Madden x Betsey Johnson işbirliğiyle başlıyorum. Uçuk yükseklikte platformlar, belki giymeye cesaret edemeyeceğiniz desenler ve ışıltı! Benim ayakkabılarda gözüm kalmasa da çizimlere bayıldım :)
-
First I want to start with Steve Madden x Betsey Johnson collaboration. Uber-high heels & platforms, extraordinary prints & details and glitter for sure! Even I don't have eye on shoes, I really loved illustrations :)

Steve Madden'ın ana koleksiyonundan favorilerim şu şekilde:
My favourites from Steve Madden's main collection:

 
Color-block tabi ki :) Bu sefer biraz daha uyumlusu ama! Mesela magentayla mor, turuncuyla kırmızı, morla mavi.. Sevdim mi? Çook ;)
 Color-block :) This time softer! You can match magenta with purple, orange with red, purple with blue this time.. Did I like it? A loot :)

 Etnik desenler akımı da devam ediyor. Açıkçası hiiç şikayetçi değilim :D İşte gördüğünüz gibi İlkbahar - Yaz sezonundan favorilerim bunlar! Gerçi daha fazla uzamiyim diye giymeme izin verir misiniz, o kadarını bilmiyorum ;)
 I couldn't be more happy about ethnic prints :D As you see these all four are my very favourites from SS12 collection! But I'm not sure if you'll allow me to wear them, not to make me look even taller ;)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM