Inspiration: Kolaj Meselesi / Collage It

Moda sektörünü bir tek yeni koleksiyonlar çıkıyor, giyiyoruz, bakıyoruz gibi düşünmemek lazım. Sayılı marka için geçerli olsa da bazı reklamlar gerçekten ilham verici.
Don't think that fashion industry only consists of new collection and fashion shows. Even my word is only valid for some brands, ad campaigns also can be really inspiring.

Ve Prada bu sezon beni bir kez daha şaşırtıyor! Ne zaman Prada'yı bu kadat sevmeye başladım acaba? :)
And Prada surprises me again! When I start to love Prada this much? :)

Ama bu kolajları yapmanın da bir yetenek meselesi olduğunu düşünüyorum.. Özenle yapılmış kolajlar çok beğenilip ilham verici olabilirken, çok alakasız kolajlar da göz yorucu olabilir.
But I think preparing collages is serious stuff.. While well-made ones can be inspiring, mix of too many irrelevant details can eye-tiring.

L'Officiel de bu fikri sevmiş olmalı ki iki farklı kapağında da az ve öz olsa da kolaj çalışması yapmış..
As I understand L'Officiel loved this collage idea and used it succint..

Şu aklımdan geçenler: Ne zaman boş vaktim olur acaba? Ben de kolaj yapmak istiyoruuum ;)
My current thoughts: Oh, when I can have some free time? I also want to prepare collagess ;)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM