Nail Ring

Şimdilerde en son trend "tırnak yüzükleri".. Bu trend tam anlamıyla ya çok sevilecek ya da nefret edilecek bir tarz. Son yıllarda iyi ki ön yargılarımı kaybettim, çoğu şeye bir şans veriyorum!
Nowadays everybody is crazy about "nail rings".. This trend is one of them which love or hate. Luckily I lost prejudices long while ago and gave a chance to them!

 Sonuç olarak ben de bu yüzüklerden edindim.. Pişman mıyım? Hayır, nadiren de olsa değişiklik olsun diye bir güzel kullanıcam..
So I got one too.. Did I regret? Not at all! I'll use it, when want a bit change..

Merak edenleri için nereden aldım?
Where I got this?
..sadece 3 Pound'cuk ve tüm dünyaya shipping var :)
..only 3 Pounds and international shipping :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM