Van Gogh Alive

Van Gogh'un İstanbul'a geldiğini duyunca inanılmaz heyecanlanmıştım.. Daha sonra farklı bir konsepti olduğunu öğrendim; sadece eserlere bakıp geçmeyecektik, onların içine girecektik :) Hiçbir şeyden geri kalmadım tabi, gittim gördüm hemen:
When I heard that Van Gogh will come to Istanbul, I was very excited.. Then I heard it will have a different concept; so that excited me more :) We were going to live his paintings. So be ready, our tour begins:

 "I dream of painting and then I paint my dream."
Hoşuma giden şeylerden biri resimleri & çalışmaları gösterirken önemli sözlerinin de gösterilmesiydi..
There shown his quotes too, I loved this detail..




 Taslakları, mektupları, karalamaları, çocukluk fotoğrafları dahil birçok detayı görme fırsatımız da oldu. Şikayet edebileceğim tek yan oldukça büyük bir alanda aynı anda 10-15 eserin gösterilmesiydi, insanda ordan oraya koşuşturma hissi yaratan bir ortam.
You can see his paintings, sketches, letters and even childhood photos. I can only complaint about the area was too big, because I couldn't see his all works.

 Ama bana sorarsanız aynı zamanda labirentimsi, büyülü bir havası da vardı ki çok sevdim! :)
But if you ask me it also gave me a magical feeling, like I'm in a labyrinth! :)

Bu köşede alışveriş bıdıklarına özel.. Van Gogh'un eserlerinin olduğu defterlerden tutun da puzzle, kravat ve eşarba kadar bir sürü güzel şey vardı ;)
And this corner is for the shopaholics.. You can buy many things like notebooks, bow-ties and scarves; for sure his paintings has been printed on them ;)

Haftasonunda rotanızı buraya çevirmek isterseniz, İstanbul Modern'de taa Mayıs'ın ortasına kadar devam edecek. Şahsi fikrimi sorarsanız, buraya kadar gelmişken görmemek olmaz; düzenini sevmeyebilirsiniz de ama bir şey kaybetmezsiniz :)
The exhibition will be open for guests till May at Istanbul Modern. You may not like it but I can say that it worths for this experience, give a chance to it ;)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM