İstiyorum: Archie Grand Defter

Evimde beni 2 - 3 kadar daha rahatça idare ettirecek deftere sahip olmama rağmen bu kadar renkli defterleri görünce kendimi durdurmam mümkün değil! Ve hem zaten Archie Grand defterler o bildiğiniz defterlere benzemiyor ;)
Even I have many notebooks which are enough for me for at least a couple years, I couldn't resist these colourful ones! And Archie Grand notebooks aren't like the usual ones ;)

Öncelikle çook meşhur bir "I met and liked" serisi var! Tanıştığınız patronlardan tutun da eşlere kadar herkes için bir defter var :)
They have a really famous line called "I met and liked"! In this collection there is many notebooks for bosses, politicians, hipsters, models you met and liked :)

En mantıklısı kendime alışverişkolik ya da..
I should probably take the shopaholic or..

..blogger versiyonunu hediye etmem bence :D
..the blogger one :D

Hatta "Söylediğim ve sevdiğim yalanlar" versiyonu bile var.. Söylediği yalanları unutanlar için birebir :P Ben bu defterleri senden önce alıcam diyenler Bilstore ve Beymen Blender'da bulabiliir :)
And there is even a notebook which called "Lies I told and liked".. If you forget the lies you told all the time :P

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM