L'oreal Mega Volume Collagene 24H Rimel

Karşınızda L'oreal'in yepyeni rimeli! 
Meet with L'oreal's new mascara!
Vaad ettikleri: Mega dolgunluk, mega siyah kirpikler, mega kalıcılık, mega fırça.. Kulağa mükemmel geliyor değil mi? :)
It promises mega volume, mega black lashes, mega lasting and mega brush.. Sounds good, isn't it? :)

Mega fırça konusunda yalanları yok cidden :) Ben tester ürünleri denemem, spontane alışverişlerde rimeli fırçasına göre seçerim.. "Ne kadar tombik, o kadar iyi" benim mottom :D
Mega Brush - Approved :) I don't try tester products at stores, so when I do some spontaneous make-up shopping; "Thicker brush is always better" is my motto :D

Kirpiklerimi epey uzattı, gayet siyah yaptı ve 24 saat kalıcılığını deneme şansım olmasa da 12-14 saat için garantisini verebiliyorum! Dolgunluğa gelirsek mega dolgunluk göremedim :( 
It made my lashes really long and black. Even I couldn't keep it for 24 hours, I can promise 12-14 hours with nice looking lashes! But I couldn't see any volume :(

Bu L'oreal rimelin gelişmiş versiyonu, olur da ikisinden biri alma konusunda kararsız kalırsınız diye! Anladım ki, L'oreal rimellerin benim kirpiklerimde hiçbir zaman dolgunlaştırıcı etkisi yok, başka deneyen varsa çıksın meydana :D
If you should between this one or the one which I wrote here, this one is much more better. But I realized that L'oreal mascaras volume effect doesn't work on me :D

*Bu ürün tanıtım amaçlı olarak gönderilmiştir, yazdıklarım şahsi görüşlerimdir.

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM