Peter Pilotto AW12 - 13

Peter Pilotto'nun koleksiyonlarını hep çok beğenirim! Dijital desenleri kullanır, o desenlerle renkler arası geçişler sağlar ve özellikle elbiseleri belli bir forma sahiptir.. Üstümde nasıl durur bilemem ama ben bakmaktan keyif alıyorum :)
I always love Peter Pilotto's collections a lot! His digital prints, colour changes through the prints and form of his designs (especially dresses).. I don't know how they would look on me but it's a joy to watch them :)

Mavinin her tonu.. Gel de aşık olma!
All the shades of blue.. How I can't fall in love?

Bir de son yıllarda iyice patlayan kürk meselesi var. Gerçeğine zaten karşıyım, yapay olanı bile şüpheli benim için. Canlı renklerde olan absürd modeldekilere az biraz kanım ısınmışken çok renkli olanlar çıktı.. 
Üçüncü gözümle bildiriyorum ki gelecek sonbahar - kış bunları kapışıcaz, hatta diy'lere girişicez - yine. Valla üçüncü olanı ben de beğendim, ne yalan söyliyeyim :D
And we have a "fur-issue" here. I'm totally against the original ones, even not quite sure about fake ones. I might love the bright / neon ones, but multi - coloured? I must admit that I loved especially third one :D Let me warn you, we'll chase after these multi-coloured ones a lot and I guess we'll even do some diys ;)

Son olarak çiçek deseni:
Son birkaç sonbahar - kış sezonunda çiçekleri kullanıyoruz. Bana sorarsanız bu durumun keyfini çıkartalım, bu yaz için aldığımız tropikal desenli parçaları gelecek kış da kullanabiliriz mesela ;)
Last of all, flower prints:
Since a few seasons we use flower prints also in AW collections. But if you ask me, enjoy this trend! For example next fall adopt your tropical skirt to weather and wear it ;)

Günlük London Fashion Week dozunuz da bu kadardı, dağılabilirsiniz :P
And this was your daily dose of LFW, hope you enjoyed :)

kaynak / source: fashion156

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM