Gabrini M115

Tam bir haftadır tırnaklarıma oje değmemişti.. Sonra dün "Eda kendine gel!" dedim ve bu rengi sürdüm. Sonra beğenmeyip çıkarttım, depresyonda mıyım acaba?
I wasn't wearing any nail polish for a week.. Then I thought that I must come back and tried this one. Unfortunately I didn't like it very much and removed, is there any possibility that I can be in a depression? 

 
Evet bu da benim tırnaklarımın uzamış hali oluyor :( Ojelerin yüzeyi pürüzsüz gözükmüyor çünkü sürüp yattım, yastık izleri kaçınılmaz oldu tabi :D
This are the "long" version of my nails :( There are few scars on my nails because after I applied them, I went to bed :D

 
Bu rengi neon narçiçeği olarak tanımlayabilirim :)
I can define the colour like grenadine pink :)

Sonra diğer bloglardaki fotoğraflara baktım da aslında çok güzel bir renkmiş, bence altına bir kat ten rengi oje sürmeliydim ve hava da güneşli olmalıydı..
Then I checked its colour on other blogs and I think I should use a base coat like beige and the weather should be sunny..

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM