Dudak Bakımı / Lip Balm Wars

Konu dudak bakımı olunca iş ciddiye biniyor! Çünkü ben bir gün mat ruj bir gün cart bir renkte ruj sürebilecek potansiyelde günü gününe tutmayan bir insanım :) Hem öyle olmasa bile dudaklarınız bakımlı olmayı hak etmiyor mu?
Lip care has been always important to me because I'm a girl who loves matte and bright lipsticks :) Still don't your lips deserve a good care?

Lip balm denilince benim bağımlı olduğum marka bugüne kadar hep Body Shop oldu. Fotoğrafta 6 tane gördüğünüze bakmayın siz, sayıları 10 küsur kadar.. Ve diğer tarafta gördüğünüz Neutrogena lip balm var ki kendisiyle tanışmam toplasanız bir buçuk haftayı buluyor. 
Body Shop had been my favourite, you just see 6 of them but I have more than 10 balms.. On the other side Neutrogena lip balm which I just met couple weeks ago.

Body Shop Lip Balm'a iki yıldız; çünkü kokusu ve tadı güzel ama bazıları rahatsız edici olabiliyor. Nemlendirmesi vasat - orta arası, günde üç kere tekrarlayınca istediğim sonucu alıyorum.
I gave two stars for TBS lip balms because they taste and smell good but sometimes it also can be disturbing. I get the result what I want with 3 repeats a day.

Neutrogena Lip Balm'a beş yıldız; çünkü çok hafif bir kokusu var, gece yatmadan dudağıma sürüyorum sabah kalktığımda ta-daa. İlknur'a burdan teşekkürler :)
I gave five stars for Neutrogena lip balm because it has a very slight smell which never disturbs me, I apply it before I go to sleep and in the morning ta-daa soft lips :)

Bu yazının Nivea'sı nerde diyenlere:
Don't forget the classic Nivea lip balms:
Dragon fruit - en en favorim ;) / my favourite of all ;)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM