Mim: Babalar ve Kızları

Mia beni mimlemişti ama ancak şimdi uzun uzuun yazabilecek vaktim oldu, çok teşekkürler mim için :)

Konu: Bir baba nasıl olmalı? (İster babanızla aranızda geçen bir anıyı anlatın, ister itiraf edin, isterseniz sadece ona ne kadar düşkün olduğunuzu anlatın.)

  • Kızlar için babaları hep onların kahramanlarıdır; evde kötü polis daima annedir, iyi polis de baba. Dolayısıyla kızlar en çok babalarını sever, ben de istisna değilim.
  •  Küçükken bir kere ilerde babamla evlenmek istediğimi anneme söylememi saymazsak babama aşık falan değildim.. Sadece aramızda daha kuvvetli bir bağ olduğunu düşünüyorum.
  • Anaokulundan beri (aradaki birkaç yıllık istisnayı saymazsanız) okula beni hep babam bırakmıştır, hala da durum böyle :) Zaten artık benim okulumla onun işyeri çok yakın oldu, ikimiz için de çok pratik!
  • Babama çekmişim ben :D Huy veya yüz bakımdan ne babama benziyorum ne de anneme ama mesele boy olunca açık ve net, ben babama çekmişim ;)
  • Benim hayat boyu hep yardımıma koşmuştur :) Küçükken matematik ve fende akıllı bir bıdık olsam da o bir makine mühendisi olarak hep benim danıştığım kişi oldu. Öss'ye de beni hazırlayacağını söylüyor ama görücez..
  • Üstelik o da Alman Lisesi'nden mezun! Çok iyi hatırlıyorum daha küçükken ve sınav stresinden çok uzakken ona lisesi hakkında anlattırırdım; anıları, okulun kurallarıyla ilgili. Bu okulu ben seçerken hiç baskı yapmadı hatta tüm seçim bana bırakılmıştı ve ben kendim bu noktaya geldim. Bu sebepten Almanca öğrendiğim ilk yıllarda da -bundan 6 sene öncesine ışınlanıyoruz- bana çok yardımcı olmuştur :)
  • O Yengeç, ben Oğlak olunca genelde zıtlaşarak anlaşırız!
  • Bana her konuda destek olduğunu ve olacağını söyler ama içten içe başka mesleklere yönelmiş olmamı tercih edeceğini biliyorum :D Eminim ki benim için en iyisini de istiyordur dimi ama? :)
  • Her şey mükemmel değil tabi ama şu an torpil yapıp iyi onları yazdım, hadi yine kıymetimi bilsin ;)
Kimleri mimlesem bilemedim ama benim bu konuda içimi dökmem lazım diyenlerin yazılarını bekliyoruum!

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM

Megan Fox Wallpapers