Half - Moon Manicure

Son zamanlarda hiç dümdüz bir oje sürüp çıkasım gelmiyor, değişiklik yapmak istiyorum. O yüzden bu sefer de yarım ay manikürü de dedikleri "half moon"u denedim:
Lately I don't want to see just one colour on my nails, I want try something different. That's why this time you'll see my half moon manicure:

 Altın - mor ikilisini her zaman çok sevmişimdir. Çok şatafatlı ve asil gelir bana ve sarayları anımsatır :)
I have always loved the gold - purple combination. Because they look pompous and noble, so they remind me palaces :)

İyi ki denemişim bu manikürü çünkü ben çok sevdim, siz?
I'm very glad that I tried this mani because I loved it a lot, how about you?

Kullandığım ojeler / What I used:

Mor / Purple - Claire's Matte 32
-bugüne kadar karşılaştıklarım arasında sürümü en rahat olan mat oje-
Altın / Gold - Flormar Nail Art NA09

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM