Mim Mim Mim!

Hamide'cim beni mimlemişti ama bir türlü cevaplayamamıştım, sonunda fırsat buldum :)

1 - En sevdiğin renk?
Soru mu bu :) Tabi ki mavii ;)

2 - Asla vazgeçmem dediğiniz üç şey?
Uyku, çevre (aile & arkadaşlar) ve müzik sanırım.

3 - Dönüm noktam dediğiniz bir olay var mı?
Bir dönüm noktasına gelecek kadar uzun bir hayatım olmasa da blogumu açmam ve lise seçimimi dönüm noktası olarak değerlendirebilirim..

4 - Alışveriş denilince ilk aklınıza gelen?
Deneme kabinleri :D

5 - En büyük hayaliniz?
Malumunuz moda / tasarım alanında kariyer yapmak ;)

6 - En sevdiğiniz yemek, tatlı ve içecek?
Favori yemeğim yok sanırım ama ille de olacaksa yaprak sarma veya mantı diyeyim :) 
Tatlı tartışmasız çikolata veya tiramisu..
İçecek su!

7 - Makyaj çantanızdan eksik olmayacak üç şey?
Kapatıcı, pudra, ruj.

8 - Mutluluk sizce nedir?
Bence biz mutluluğu büyütüyoruz.. Mutluluk anlık bir his, öfke gibi geçici. Ve mutlu olmamız için küçük şeyler yeterli, eğer ki mutluluğu gözünüzde büyütmüyorsanız.. Naçizane fikrim bu yönde :D

9 - En sevdiğiniz çizgi film karakteri?
Buna cevabım bol Sponge Bob, Fairly Odd Parents'tan Cosmo ve Wanda.. Klasiklerden gidelim derseniz Tom & Jerry ve Bugs Bunny :)

10 - En zor gelen ders?
Fiziiik, imdat!

11 - Şu an almak istediğiniz şey?
Profesyonel fotoğraf makinesi.. ardından bir Lomo tamamdır ^^ Çok şey mi istiyorum yahu? :D

Kimleri mimlesem?
Hala mimini cevaplayamadığım Betty'ye, Duygu'ya ve İrem'e yolluyorum bakalım :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM