Oscars 2012

Ve şimdi Oscar yazısı zamanıı! :D Hep en güzeller sona saklanır ya, hiç öyle bir niyetim yok açıkçası; en beğendiklerimden başlıyoruuum:
And now it's Oscar post time! :D People usually save the best to the end but this time I'll show them first, here we goo:

Milla Jovovich - Elie Saab
Ben genelde Elie Saab giyenlere garantici gözüyle bakıyorum ki bunu zaten biliyorsunuz :) Bana sorarsanız bu görünümde öyle bir durum yok, gayet üstünde düşünülerek yapılmış bir seçim gibi.. Milla Jovovich tanrıça gibi ve çok güzel görünüyor, hayran kaldım!
As you know I always think the ones who wore Elie Saab don't take any risks :) But in this look it's out of question, when I look I can understand that this is a well-thought decision.. Milla Jovovich is like a goddess and looks very beautiful, admired!

Rooney Mara - Givenchy
Zaten Rooney Mara hemen hemen hep Givenchy ve ya siyah ya da beyaz giyiyor. Kafamda aşağı yukarı böyle bir görüntü oluşmuştu zaten ama aksesuarsız ve tamamen abartısız duruşunu çok farklı buluyorum.. Üstelik beyaz renk beyaz tenlilere yakışmaz tabusunun kırılmasında payı büyük :)
Neither that she wore Givenchy nor white surprised me. I could imagine this look but I like the way she carries it without accessories.. And she broke the rule that white doesn't look good on fair-skinned people :)

Gwyneth Paltrow - Tom Ford
Törenin en en şıklarının beyazlar içinde olması bir tesadüf mü acaba? :) Gwyneth Paltrow'un saçındaki değişikliğe bayılmadıysam da kötü de bulmadım, elbisesi de son zamanlarda giydiklerine göre hareketli bile sayılabilir. Benim listemin 3. sırasında..
The best dressed ones on my list wore whites, is this can be a coincidence? :) I didn't like or hate her hair change but her dress was a bit more complicated than former ones. She is 3. on my list..

Jessica Chastain - Alexander McQueen
Alexander McQueen gibi elbiselerin kötü olmak gibi bir lüksü yok zaten :D Ama bu elbise bu geceye uymuş mu emin değilim sadece. Onun dışında bu defa gözüme inanılmaz genç gözüktü ve sanırım kilo vermiş.. Beğendim ;)
There can't be something like a ridiculous Alexander McQueen dress :D I'm not sure if this a right choice for Oscars but still she looks good, younger and thinner.. Liked it ;)

Meryl Streep - Lanvin
Bu görünümü sevip sevmediğim konusunda kararsızım biraz aslında.. Gerçi ben iyi desem, kötü desem ne fark eder? Kadın üçüncü Oscar'ını aldı bile!
I can't say anything absolute about this look, I'm unsure.. But my opinion won't make a chance at all, she already won her third Oscar!

Acı gerçekleri söyleme zamanı:
Let's tell the plain truths:

Angelina Jolie - Atelier Versace
Zaten kendisinden özel bir görünüm beklemiyordum, herhangi bir siyah elbise giyip gelmiş gibi. Ama bacağının duruşu!? Bu kadar zorlama olamazdı, Angelina'cım ortaokuldaki kızlar bile erkeklere bacaklarını göstermek için çabalamıyor. Twitter'da, Tumblr'da herkes dalgasını geçiyor bir güzel ;D
I wasn't expecting anything special from her but at least I wasn't expecting her enormous leg move!? Even the girls in high school don't use these cheap tricks. Now everybody is making fun of her on Twitter, Tumblr ;D

Emma Stone - Giambattista Valli
Sıkıcıı! Nicole Kidman'ın fiyonk olayıyla falan da alakası yok bunun, ben devasa ve boğucu fiyongu Emma Stone yakıştırmadım.. Üstelik makyaj varla yok arası, sanki yeni uykudan ayılmış gibi..
Totally boringg! I'm not going to tell Nicole Kidman's former huge bow, I just didn't like it on Emma stone.. She looks like she is without make-up, just woke up..

Jennifer Lopez - Zuhair Murad
Sevgili Jennifer, sen hala benim seni bıraktığım yerdesin. Belki de on senedir dinlemedim seni; fiziğin, yüzün ve sesin aynı kaldı -ki bu süper!- ama aynı şekilde stilinde de bir ileri adım hiç atmadın. Hep dekolte, hep popodan medet umuyorsun ki artık kırmızı halıda bu numaralar kimseye sökmüyor. 
Dear Jennifer, you are still at the place that I left you. Maybe I'm not listening your music for ten years but you still look like old Jennifer (your body, face, voice) -which is an amazing thing!-. But this means that your style is still not good, you're always trying to show off your butt, which doesn't work now.

Oh be, ne güzel şeymiş eleştirmek, söyledim de rahatladım :D Bu Oscar'larda burada bitti gördüğünüz gibi.. The Artist en iyi film, yönetmen ve erkek oyuncu ödülünü, Meryl Streep de en iyi kadın oyuncu ödülünü aldı. En orijinal senaryo ödülünün Midnight in Paris'e, en iyi kurgu ödülünün de Ejderha Dövmeli Kız'a gitmesi beni sevindirdi. Seneye görüşürüzz!
Oh, I love criticise, it was really relaxing :D This years Oscars are over as you see.. The Artist got best film, director and actor in a leading role awards; and Meryl Streep got best actress in a leading role award. I'm happy about that Midnight in Paris got best scenario award and The Girl with the Dragon Tattoo got film editing award. Soo, see you at next!

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM