Fondöten Devrimi - L'oreal True Match

Hayatımda hiç fondöten kullanmamış olduğumu ve bunla ne kadar çok övündüğümü bilirsiniz :) Dün gelen L'oreal fondötenimle her şey çok değişti.. Ama hikayeye en iyisi en başından başlayayım:
You probably know that I have never used a foundation and I'm proud of it :) But everything had changed with the box from L'oreal yesterday night.. Let me tell it:

 Adıma yazılmış not, ilk izlenim süper!
A note, written to my name.. I felt special!


 Jennifer Lopez fondöten keşfimde yanımdaydı :)
During this experience Jennifer Lopez was by me :)

 Ta-ta-daa!
N4 Beige rengi, bana koyu duracağından emindim, yanılmadım da ama bu sırada bir keşif yaptım ki bu yazıyı daha da okunası kılıyor ;)
This one is N4 Beige, which is dark for me. But I found a way to turn it to my colour, I'll explain it in this post too ;)

Tek damla..
One drop..

Bu kadar alana bedel :O
is enough to cover this much space :O

Ambalajında "super-blendable" yazıyor ki kefilim çok doğru.. Hem az ürünle doğal bir sonuç elde etmek mümkün. Renk farkı ne kadar belli olsa da yapısı cildimle bütünleşti!
They wrote that this product is super-blendable and I couldn't agree more. You can get a natural finish with tiny amount of product. The tone difference is obvious but still its texture matches to skin well!

EN ÖNEMLİ KISIM:
Aldığınız fondöten cildiniz için çok koyuysa ne yapmalısınız?
THE MOST IMPORTANT PART:
If a foundation is dark for you, how can you use it?

Ben fondöteni sürmeden elimde nemlendiricimle karıştırdım, ardından uyguladım. Fondötenın yapısı renkli nemlendirici gibi oluyor tabi ama aldığınız fondöten boşa gitmiyor, eklediğiniz nemlendirici miktarıyla doğru orantılı olarak cildinize uyum sağlıyor.
-Üstteki fotoğrafta bir şey sürdüğüm belli bile değil.-
Place enough amount of foundation on your hand and take some of your daily moisturizer. Before you apply it to your face, mix them until it become same tone with your skin. More you use moisturizer, more the colour lightens.
-You can't differentiate any product on the photo. (above)-

Fondöten hakkında bir fikrim daha var ki, uygulandıktan sonra bulaşmıyor. Daha önce Mac Face & Body'nin çok bulaştığını okumuştum, denedim, onayladım; bulaşmıyor :)
And I have one more opinion: This foundation doesn't smudges to anything you touch. I heard that there is such a problem with Mac Face & Body, I'm just letting you know :)

Sonuç:
Ara sıra (ardından cildimi güzelce temizlemek şartıyla) fondötene özel günlerde bir şans vericem. L'oreal ekibine teşekkürler :)
Result:
I may start to use foundation on special event (and I'm going to clean up my skin well afterwards). Thanks a lot to L'oreal team :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM