Vintage Sweater

Bu cuma, ne giyeceğimi bilemediğim anların birinde ojemin adı bana ilham verdi :) Herhangi bir vintage kıyafetim olmasa da dolabımın en eskilerinden birini bu kalın hırkayı seçtim.. Yine de beni ısıtmaya yetmedi, kıpkısacık fotoğraf çekiminden bir tek yukarıda gördüğünüzü beğendim. Havalar güzelleşince bol fotoğraflı yazılar hazırlarım, söz ;)
This friday, as always I didn't know what should I wear and the name of my nail polish inspired me :) I don't own any vintage clothing but I chose one of the oldest piece in my closet.. I took not many photos because of the cold but at spring time I'll be back with many more ;) I promise :)

İşte o şüpheli! Kendisi oje kutumda epey bir yeni ama daha ilk geldiği günden ilham vermeye başladı bile :)
That's it! It's a newbie in my nail polish section but loved it already :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM