Cevap Zamanıı!

Evet bana merak ettiklerinizi sorun dedim, şimdi de sıra bende.. Karşınızda yanıtlar :)

Kaç yaşındasın?
17'ye gireli bir ay oluyor yakında :)

   

Üniversite için nereyi düşünüyorsun?
Kalbimden geçen yurtdışı. Moda eğitimi almak istediğim için hayalimdeki birkaç okul adını verebilirim:
Polimoda, London College of Fashion ve Hetzendorf Modeschule Wien.


Cilt bakım rutinini anlatır mısın?
Peeling dışında düzenli olarak kullandığım tek bir ürün yok aslında, 18-20 yaşlarımda onlarla haşır neşir olmayı planlıyorum :D Ama haftada en az iki kere siyah nokta karşıtı peeling yapıyorum, en son Neutrogena'nın Pembe Greyfurt serisinden olanı kullanıyordum onu bitirdim -kısmen faydasını gördüm ama sıkıldım- şimdi L'oreal'in Pure Zone Peeling'ini kullanıyorum. Onun dışında makyajımı da ya Neutrogena ya da L'oreal ürünleriyle çıkartıyorum; nemlendirici kullandığım günlerde de tercihim Nivea ya da yine Neutrogena :)

Kaçıncı sınıftasın?
10. Ama hazırlık da okudum :D

Abitur mu Öss mi?
-Abitur Almanya'daki üniversitelere giriş sınavı-
İkisi de! Ama Öss sadece bazı moda okulları Türkiye'de belli bir üniversiteye yerleşmiş olmamı istedikleri için..

Tm mi fm mi?
Edebiyat da yıldızım hiç parlak değil! Fizikle aramız çok limoni olsa da fm..

Spora devam mı?
Tam gaz devam hem de!

Babet mi topuklu mu?
Kalbimden topuklu geçiyor ama hem etrafımdakileri komplekse sokmamak bakımından hem de bol gezmeli-tozmalı sosyal hayatım ve bol yokuşlu güzergahım bakımından babet :)


Starbucks mı Gloria mı?
Bundan üç sene önce cevabım Gloria olabilirdi ama şimdi tabi ki Starbucks! Gloria da daha take-away olayı bile yok..

Tünel mi meydan mı?
-Bahsedilen yer Taksim oluyor-
Taksim meydanı çok soğuk, samimiyetsiz değil Tünel'le karşılaştırmak genel olarak sevmem ama Tünel çok bıdık bir yer, ikinci evim :D Aslında Galatasaray'a kadar olan tüm sahalar bizimdir!

İngilizceni nasıl bu kadar ilerlettin?
Anaokulundan beri İngilizce öğreniyorum.. Aslında dil öğrenme konusunda çok da yetenekli değilim yine de hiç kesintisiz tüm hayatımda olduğu için sürekli gelişti. Okuduğum İngilizce kitapların, dergilerin; seyrettiğim İngilizce filmlerin, dizilerin ve dinlediğim müziklerin etkisi de büyük. Bir de düzenli olarak okul dışında kullanınca insan ister istemez gelişiyor :) Aslında bir dili öğrenmek sonu hiç gelmeyen bir süreç ;)

Sabah kalktığında ilk yaptığın şey, ya da evden çıkmadan mutlaka yapacağın şey/şeyler ne?
Birincisi kahvaltı. Zaten yapmadan annem beni evden yollamaz :) Bir de sanırım aynaya bakıp kendime çeki düzen vermek :D

Metro, otobüs, metrobüs yoksa taksi mi?
En çok kullandıklarım metro ve otobüs. Taksicilerle kesinlikle yıldızlarımız barışmıyor. Ama en rahatı bana sorarsanız metro ve dolmuş.

Evde kendini en rahat hissettiğin köşe?
Odamdaki pencerenin hemen yanı hatta şu manzaraları çektiğim köşe, yazılar da tam o köşeden geliyor :D

Odamın olmazsa olmazı dediğim bir şey var mı?
Bilmem, hiç düşünmemiştim bunu.. Mesela odamda aynaya falan hiç ihtiyaç duymam ama saat olmazsa zor olurdu heralde :)


Blair mı Serena mı?
5. sezonda kanım Blair'a ısınmış olsa da Serena'cıyım :D

Sorularınızı yanıtlamak çook keyifliydi, umarım siz de sevmişsinizdiir :)
Kocaman öpüyorum :-*

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM