Mavala Adelaide

İşte LuxyBox kutumdan çıkan Mavala ojem. İnanın çok uzun zamandır halkın normal renkler olarak tabir ettiklerini sürmüyordum, pembe ve ya kırmızı gibi mesela.. Yine de değişiklik iyidir :)
Mavala polish that came out of my LuxyBox. I wasn't wearing pink or red such a long time, making some difference is always good :)
 flaşlı / w/ flash

flaşsız / w/o flash

İkinci resim rengini daha iyi yansıtıyor. Mavala'yı ilk defa denedim ama gerçekten çok çok memnun kaldım. Minik olduğu için sürümün zor olacağını zannediyordum ama yanılmışım gayet kolay, çok çabuk kuruyor, neredeyse hiç kokmuyor (3 zararlı da yok haliyle) ve tırnağı boyamıyor. Tek kusuru 5 ml için bence biraz fazla olan fiyatı (18.75 tl). Yine eczanelerde çok güzel renklerine rastlıyorum, büyük ihtimalle başka renklerini de deneyebilirim :)
The real colour is more like on the second photo. I tried Mavala for the first time but I really liked it! It's application was smooth, it dries very quickly, it doesn't smell weird - it doesn't smell at all (toulene, dbp, formaldehit free) and it's easy to erase. The only thing is it may a bit expensive for 5 ml, that's all. I'm going to try some other colours of Mavala :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM