Ejderha Dövmeli Kız - Hollywood Version

Twitter'dan beni takip edenler eminim ki Ejderha Dövmeli Kız'ın ön gösterimine gittiğimi biliyorlardır ;) Dayanamadım, film hakkındaki yorumları hemen size aktariyim istedim.. Öncelikle bu Millenium serisine tam anlamıyla hastayım zaten! Kitapları hakkında yaptığım bıdı bıdı burada.
At Wednesday evening I was at the preview of The Girl with the Dragon Tattoo. As my followers know, I really love this trilogy, you can also read my rewiev here.


Yönetmen David Fincher, başrolde Rooney Mara ve Daniel Craig var. Ben normalde Daniel Craig'den hiiç hazzetmem ama bu film sayesinde sevdim desem yeridir. Rooney Mara da bence takip edilmesi gereken bir oyuncu. Belki bazılarınız onu Social Network'ten hatırlıyorsunuzdur..
Director is David Fincher, stars are Rooney Mara and Daniel Craig. I don't like Daniel Craig actually but with this film I changed my mind.. And Rooney Mara is a name to follow, you may remember here from Social Network.

 Filmi çok beğendim diyebilirim, kitabını yine de tercih ederdim amaa kitabın hakkını kesinlikle vermiş. Film aşağı yukarı 3,5 - 4 saat sürüyor ama inanın izlediğinize değer :)
I really liked the film a lot, still I would prefer book but it worths to watch :) But be careful, it's about 3,5 - 4 hours long..

 
*Şimdiki bölüm kitabı okumuş olanlar için/ This part is for the ones who read the book*
Ben filmle kitap arasında üç fark buldum. Kitapta barda bir kızla tanışma sahnesi yoktu, yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum? Ayrıca Martin'in arabasına hızla bir kamyonet çarpınca ölüyordu, filmde yoldan çıkıp takla attığı gösteriliyor. Bir de sonda Lisbeth'in Mikael'e aldığı hediye farklı o kadarcık :D
-
I only found three differences. First of all I don't remember a scene at a club in that Lisbeth founds a girl. And Martin died by a crash in the book but in the film he got off from the road and spinned. Last of all the gift that Lisbeth wanted to give Mikael was different, that's all :D
-

Minik bir detay olarak Kuzeyli aksanını bence müthiş yapıyordu tüm oyuncular! Filmlerde unutulması mümkün olan detaylara dikkat edilmişse kalbimi fethediyorlar işte böyle :)
And a tiny detail, the Northern accent of all actors was perfect! I mean it's so nice when even the littlest thing was not forgotten :)
13 OCAKTA SİNEMALARDA!

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM