Pull & Bear Lookbook

Inditex indirimi benim için bir hayal kırıklığı olduğundan beri kendimi lookbook'ları incelemeye adadım, favorim Pull & Bear:
Since Inditex sale disappointed me, I concerned with spring lookbooks, and my favourite is Pull & Bear:

Gözlük baskılı çantaya dikkat! Bir benzerine daha önce internette rastlamıştım ama nerede satıldığını bulamamıştım :( Ayrıca ilk defa bir gömleğe bayılmış olabilirim :)
Attention to that purse! I saw one like this in the internet but couldn't find where I can buy it :( And I like a shirt this much for the first time :)

Omuzları zımbalı hırka, yetenekliler için muhteşem bir DIY olabilir..
The cardigan with studded shoulders can be an amazing DIY..

Bol, rahat, klasik, hafif maskülen, şahane!
Loose, comfortable, a bit masculine, perfect!

Şeffaf çanta! Bu trendin sonu birkaç sezon daha gelmeyecek gibi.. Mağazalarda anında tükeneceğinden şüphem yok ;)
Transparent bag! This trend will last couple seasons more I think.. This bag will be out of stock ;)

Çekime bayılmam da turkuaz arka planın etkisi olmuş olabilir bilemiyorum :)
Maybe I like this shoot because of the background this much, can it be? :)

İlkbahar daha gelmesin! Kış çok güzel :) Ama ilkbahar koleksiyonu hafiften mağazalara gelebilir ;)
I love winter and not ready for spring but I would be happy if I can shop for spring ;)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM