L'oreal Voluminous Million Lashes

Bu cumamı sizi güzelleştirmeye adadım, her ne kadar ihtiyacınız olmasa da :) Bu maskara o kadar çok şey vaad ediyordu ki denemeden geçemedim..
I saved this friday to make you much more beautiful, even you are already beautiful :) This mascara promises so many things, so I couldn't resist and give it a chance..

İyi yanları / Pros:
- Siyahlığı güzel. It's real black.
- Kirpikleri birbirine yapıştırmıyor, ayırıyor. Separates the lashes well.
- Yapısı çok güzel, kirpiklerimi sert sert yapmıyor ve varlığı hissedilmiyor bile. (gerçi ben sert olmasından da rahatsız olmuyorum.) Its formulation is nice, I don't feel them on my lashes and don't make them crumpy. (even that doesn't bother me.)

Kötü yanları / Contras:
- Dolgunlaştırma yok! Ortalama uzunlukta kirpiklerim olduğu için dolgunlaştırma olayını çok önemsiyorum. It doesn't give any volume, which is the most important thing about a mascara for me.
- Aynı zamanda uzatmıyor da. (benim için çok büyük bir eksi olmasa da.) And doesn't make longer too.

Göz makyajımı çok çok sade tuttuğum günlerde ya da okula giderken güzel ama maskara dediğin Maybelline'inkiler gibi olur ;)
I use it on school days or when I want really subtle eye make-up but a mascara must be like Maybelline's ;)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM