Spora Gidelim! / Go to the Gym!

Kilo vermeyi yeni yıl kararlarının arasına eklemeyen var mı? Öyleyse sizin için rehber bir post hazırlıyorum :)
Is losing weight in list of your new year resolutions? Good news: Here is a post that I can help you :)

sports1 
Öncelikle spor şart!
Benim favorilerim pilates ve kardiyo :)
Mart ayından beri yapıyorum ve tam 8 kilo verdim.. Üstelik beslenme düzenimi fazla değiştirmeden ;)

Doing sports is a must!
I prefer pilates and cardio :)
I go to gym since March and lost 8 kgs / 17.6 pounds.. And I didn't change my nutrition style at all ;)

 
Haftada 3 gün, en olmadı 2 gün düzenli olarak gidiyorum. Evet evet, hala kilo verme maceram devam ediyor! 
I go to gym 3 or at least 2 times a week. Yes, I'm still trying to lose more!

 
Beslenme düzenimde neredeyse pek bir şey değiştirmedim derken hiçbir şey değiştirmedim demedim :D
Cips ve jelibon gibi tamamen yapay gıdalar komple hayatımdan çıktı (fastfood çok çok az), özlemiyorum da zaten.
Hiçbir zaman şarküteri ürünlerini fazla tüketmedim (evimize çok çok nadiren girer zaten) eğer siz tüketiyorsanız onlarla da vedalaşın :)
Normalde meyve seven biri değilim (evet herkes bunu duyduğunda şaşırıyor ama sebzeleri meyveden daha çok severim aslında) ama yine de daha sık tüketmeye başladım.
Her ne kadar başarılı olamasam da ara ara daha fazla su içmek için de kendimi zorluyorum :D

The other important thing: What I eat!
I got rid of junk foods like chips and jellys or fast food, btw I don't miss them at all :D
I try to eat more fruits (apple, orange, banana) and drink more water (a challenge which I failed)..

 
Tek vazgeçemediğim günah çikolata, beni tüm tatlılardan koparabilirsiniz ama çikolatadan asla diyorum!
The only sin in my life is chocolate!

Bu sene daha fazla kilo vermek için kararlıyım, size de bol şans diliyorum..
Ama ben motive olamıyorum ki diyorsanız bu yazı sizi bekler :)
I'm really determined to lose more, if you are too I wish you luck..
But if you say that you can't motivate yourself read this :)

Editorial: Vogue China

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM