Kaleidescopic - Prabal Gurung

Couture haftası devam ededursun, ben size Pre-Fall koleksiyonlarından favorimi sunayım :)
 While Couture week is going on, I'm introducing you my favourite Pre-Fall collection :)

Elbiselerin kesimine aşık olmakla beraber (bir de ilk toplamada gördüğünüz muhteşem-ötesi trençkot vakası var), küçüklüğümüzde oynadığım kaleydoskop efektli desenlerin koleksiyonu beğenmemdeki payı büyük :) Ayakkabıların da ne kadar şahane gözüktüğünü eminim ki farketmişsinizdir..
As much as I love the shape of dresses (and that amazing trenchcoat on the first mix), I'm impressed by the kaleidescopic prints :) Should I mention that shoes also look pretty fab?

Fotoğraflar yetmiyorsa / If photos are not enough:

Bence Pre-Fall dosyamız burda kapansın, zira bizi bekleyen bir Couture week var!
I prefer to close Pre-Fall mini-file here to enjoy Couture week!

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM