Mim - Yeniden :)

Hera ve Laci, Girlshygirlguide beni mimlemiş, gelelim sorularımızaa:


Sence çok anlamlı bir söz? 
Ee, şey sanırım ben daha ilk sorudan zorlanmaya başladım.. Tek bir söz diyemem ama:
"Şöyle yapsaydım, böyle olacaktı." gibi bir cümle yoktur. Hayır, ne yaşandıysa, yaşanması gereken, yaşanabilecek olandır, dersimizi alalım ve ilerleyelim diye. Her ne kadar zihnimiz ve egomuz bunu kabul etmek istemese de, hayatta karşılaştığımız her olay mükemmeldir.


Makyajında olmazsa olmazın?
Kapatıcı! Açık tenli insanların yegane dostu da diyebiliriz :)

Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
"Güzelleşicem" diye cildimi binbir türlü malzemeyle/ bakım ıvır zıvırıyla yormamış olmam, bir de gençlik ;)

En sevdiğin içecek?
Icetea Limon derdim heralde bundan bir-iki sene önce, çeşit çeşit kahveyi çok sevsem de en en en sevdiğim su :)

Nefret ettiğin bir şey?
Aşırı ve kontrolsüz hırs. (Hırs dediğimiz şey kontrolsüz oluyor zaten.)

En çok sevindiğin iltifat?
Hangi konuda olduğu farketmez, yaptığım herhangi bir şeyde gerçekten iyi olduğumun söylenmesi.
Bir de insanlar "ne güzel rengarenk giyinmişsin" diyorlar, mutlu oluyorum :)

Favori kitabın?
Kocaman bir liste yapabilirim:
Ejderha Dövmeli Kız serisi, The Outsiders, Açlık Oyunları serisi ve Alışverişkolik serisi!

Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
Hmm hiç bilemedim açıkçası, bana benzettiğiniz biri varsa siz söyleyin :D

Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?
Şalvar ve poşu. "Şalvarı ne zaman sevdik ki yaa?" diyorsanız filmi 5-6 sene öncesine bir sarın bakalım ;)

Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürün?
Öyle bir noktaya geldim ki doydum! Yani sahip olduğum her şey yetiyor ama gerçekten aşık olacağım bir maskara bulmak istiyorum. Artık Benefit They're Real mı dersiniz Lancome Hypnose mu bilemem ama mucizevi bir rimel :)

Kimleri mimliyorum bakalım:

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM