DIY - Chains!

Diyorum ki "glitter" DIYlarından sıkıldıysanız ve yapacak yeni projeler arıyorsanız bu yazıyı okuyun ;)
If you had enough from glitter or you just want to try something new, this post is for you ;)

Ben çoktaan ilkbahar - yaz görselleri arasında kayboldum, sizler için de bunları buldum:
I already lost myself in spring - summer campaign photos, and brought these ones for you:

 Tom Ford'un ayakkabıları çok güzel gözükmüyor mu?
Doesn't Tom Ford's shoes look fabulous, as always?

 
Ya da beyler, diğer erkeklerin sıkıcı ayakkabılarından bir farkınız olsun istemez misiniz?
And dear men,would you want be different from the common business men type?
 
Bu zincirli modeller de Raf Simons'ın ilkbahar - yaz koleksiyonundan..
These chain-ed models are from Raf Simons' spring - summer collection..

Zincirler çok popüler olacak, sakın bana uyarmadı demeyin! Tek ihtiyacınız olan yenilemek istediğiniz bir çift ayakkabı ve zincir, hadi ama o kadar da zor olamaz ;)
Chains are going to be really popular, don't dare to say me that I didn't warn you! All you need is a pair of shoes and chains; come on, it can't be so hard to do ;)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM