INTERIOR DESIGN INSPIRATION: white

 

13

Hello everyone!

Today I wanted to share with you some inspirational interior design photos. Interior design is my second great love after the fashion, I find it very interesting and  fascinating so I decided to show you some amazing designs and ideas, all in white tones.

White is my favorite color when it comes to interior design, particularly because it offers the possibility of combining different styles such as minimalistic, modern and romantic, my favorite ones.

I hope you’ll enjoy! :*


 
Danas sam s vama htjela podijeliti nekoliko inspirativnih fotografija dizajna interijera. Dizajn je moja velika ljubav nakon mode, meni je osobno jako inspirativan i zanimljiv pa sam vam odlučila pokazati nekoliko odličnih fotki dizajna i ideja, sve u tonovima bijele. Bijela je moja najdraža boja kad je unutarnje uređenje u pitanju, posebno jer pruža mogućnost kombiniranja različitih stilova kao što su na primjer minimalistički, moderni i romantični, meni najdraži.

Nadam se da će te uživati!

Antonia

1

2

25

26

3

6

9

14

10

15

11

18

19

21

22

20

 

Follow us:

GFC - FACEBOOKBLOGLOVIN’

 

Photos by: weheartit.com

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM