Blue Eyes

Bu Sonbahar - Kış sezonunda mavi gözleriniz olmasa da mavi kirpikleriniz olabilir. Teşekkürlerinizi daha sonra Stella McCartney'e iletirsiniz ;) Size bu kadar erkenden haber vermeye çalışmamın sebebiyse eminim ki içinizden (benim gibi) bu trendi bu yazdan başlayarak uygulamak isteyenler olacaktır :)
Your eyes may not be blue but this A/W season at least your lashes are going to be blue. You can thank Stella McCartney later ;) Actually blue lashes can also look nice during the summer time, that's why I prepared this trend report this much early!

Her şeyin renklisine kucak açan ben, renkli rimel olayına senelerdir hiç ısınamadım. Tek denediğim renk de mavidir. Yeşil ve mor da tarafımdan kabul edilir ama fuşyadan koşarak kaçarım mesela. Özetle elimdeki tüm mavi rimelleri test ettim, sonuç:
Actually I'm kinda type who embraces all the colourful things but I couldn't feel comfortable about coloured mascara for a long time. And now all I can try is blue. Green and purple also look acceptable but fuchsia is enough to make run, run away. In brief, here is a short review of all blue mascaras I tried:

The Body Shop Super Volume Mascara --> Favorim oldu. Bir siyah maskara kadar olmasa da kirpiklere hacim veriyor ve kirpiklerimi tam elektrik mavisi yaptı! Kötü yanı, çıkartması zahmetli. / Best between these three. I can feel the volume effect and it made my lashes electric blue but I had difficulties, while I was cleaning it off.
Gabrini Turbo Boost 3D Blue Mascara --> Tombik bir fırça beni heveslendirdi ama anca 2-3 kat uygulamadan sonra kendini belli etti. / I was excepting a good result because it had a chubby brush but you need at least 2-3 coats of mascara to have blue eyelashes.
Pastel Dinamic Look 5X Volume Mascara --> Ne işe dahi yaradığını bilmiyorum, tamamen uzak durulası. / Even don't know what it is for, nothing but dissappointment.

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM