Q&A.. with Deniz Saatçioğlu

Biliyorum ki Deniz Saatçioğlu'nu hepiniz çok severek takip ediyor, okuyor ve ondan ilham alıyorsunuz! Ben de size katılıyorum.. Bir süre önce kendisine 5 soru yolladım -merak etmeyin hiçbiri klişe değil- ve kendisi beni kırmadı, yanıtladı :)
I know that you enjoy following Deniz Saatçioğlu and her style! I agree :) I made a mini interview with her -don't expect cliché questions- and here it is:


1 - Blogunu ilk açtığın günden beri hayatında neler değişti? Blogun hayatına neler kattı? Olumsuz bir etkisini gördün mü?
Off o kadar çok şey değişti ki, hangi birini anlatsam.. Bir kere blogum sayesinde hayatta yapmak istediğim işi keşfettim, onun üzerine gidip eğitimini aldım, inanılmaz çok insanla tanıştım, sosyal hayatım oldukça renklendi, internet ve bilgisayar özürlü bir insanken, twittersız yaşayamaz oldum vs, vs. Kısacası yaşam tarzım değişti :) ve hayır, olumsuz hiçbir etkisini görmedim

1 - Since the day you started to write your blog, what changed in your life? Did your blog bring something to your life? Did you see & experience any negative effect?
Oh there is so many, I just can't decide which to tell first.. First of all I found the job that I want to do, then I went to its course, I met extremely many people, my social life became more active. I was a internet and computer disabled person, then become one who just can't live without Twitter etc. In brief my life style changed :) And no there wasn't any side effect.


2 - Blog yazmanın en güzel ve en zor tarafları sence neler?
En güzel tarafı, paylaşmak. Giydiğini, yediğini, yaptığını her şeyini paylaşıyorsun. Bu, bazı insanlara olumsuz gibi gelebilir ama bana göre asla öyle değil. Paylaşım, izleyicilerimden aldığım pozitif elektrik o kadar güzel ki.. Sabah gözümü açar açmaz, hemen gelen yorumlara bakıyorum ve yazdıkları güzel şeyler sayesinde güne harika başlıyorum :)  En zor tarafı benim için, sürekli alışveriş yapma isteğimi tetiklediğinden, kredi kartlarımı ödemek :))

2- What are the best and hardest sides of writing a blog?
The best side is sharing. You share what you wear, what you eat, what you do, everything. This one may seem as negative but not so for me. The feedback and the energy that comes back is really good.. As I wake up, I check the comments and they make my day :) The hardest side for me, paying my credit card bills because my blog triggers my inner shopaholic :))


3 - Blog yazmaya başlamana sebep olmuş ilham kaynakların neler? 
Her yerde hep söylerim benim blogumu açma sebebim Deniz Baran'dır. Çok beğenirim tarzını, fotoğraflarını ve kendisini.

3 - What was your inspiration that led to write a blog?
As I mention it everywhere, the reason that I started to write a blog was Deniz Baran. I really love her style a lot, her photos and herself.


4 - Gelecekte sosyal medyada blogların konumu ne olacak sence? Her geçen zaman daha da önem mi kazanacak, yoksa blogger'lara verilen önem gelip geçici bir şey mi?
Gelip geçici olduğunu düşünmüyorum kesinlikle. Bugün Türkiye'de bir moda dergisinin aylık satışı 20.000lerdeyken, benim blogum bile ayda 30.000 in üzerinde tıklanıyor- ki bu rakam çok daha populer bloglarda 300-400.000lere kadar çıkıyor. Böyle düşünülürse, blogların önemimin azalmayıp, daha da artacağı aşikar bence. 

4 - What do you think about blogs place in social media in upcoming years? Will the attention more or less?
 I don't think that's a random thing. While a fashion magazine sells about 20.000 in Turkey, my blog is visited in one month more than 30.000 times -the number is 300-400.00 if we are talking about more popular blogs. The attention will be more, it's obvious.


5 - Son olarak blog sahibi olmayanların bloggerlar hakkında muhtemelen bilmediği bir şey söylesen bize?
Uff bu zor işte :/ Şunu söyleyebilirim belki; Bloggerlar dışarıdan bakınca, gününü gün eden, o davetten bu etkinliğe koşturan, arada bir iki satır yazı yazıp popüler olan insanlar gibi görünebilirler bazen ama işin içine girince anlıyorsunuz ki, bu iş ciddi emek ve mesai işi. Ben günde en az 7-8 saatimi bloğum için birşeyler yaparak geçiriyorum mesela. Onun dışındaki saatlerde de, gene aklımda o olduğu için, vicdan azabı çekerek. Bilmem anlatabildim mi? :))


5 - Last of all can you tell me something that readers don't know about bloggers?
Uff this is hard :/ But I may can say; bloggers more seem like popular people who have fun all the time at parties and events but you understand that's not when you are inside it. Writing a blog requires hard work and time. I spend at least 7-8 hours a day for my blog and in the rest I feel guilty because it's on my head. Hope I could explain it :))

Deniz'i nereden takip edebilirsiniz:
Where to follow her:
Blog: www.denizsaatcioglu.blogspot.com
Twitter: @denizsaatcioglu
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Deniz-Saatcioglu/197812056913444

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM