Extreme Point

Son zamanlarda üstümde blogumla ilgilenme konusunda bir tembellik var ama aslında okulun Paskalya tatili sağolsun etkinlik etkinlik geziyorum :) Buraları boş bırakmak içime sinmedi tabi, bool fotoğrafla geri döndüm!
Lately I have been so lazy to post what I wore, where I been but actually I'm not lazy at all, thanks to our school's Easter holiday :) I couldn't wait more to post, here I am back with many photos!

Koton'un terasına bayıldım! Ve güneşin açması da keyifleri katladı tabi :)
Love this terrace! And feeling sunshine is also great :)

Bu iki renkli pantolonları yabancı bloglarda sıkça gördük ama Türk halkı buna daha alışkın değil, bilesiniz :D Ben denedim, Nişantaşı hariç her yerde uzaylıymışım bakışlarına maruz kaldım ama çok da umursamadım :)
Just for your information I understood that day that Turks aren't ready for these bi-color pants :D I couldn't escape people's look at my face like I'm an alien but didn't care at all :)

Bu küpelere sahip olmak, Marni'nin gerçek koleksiyonuna ait olan küpelere sahip olmaktan daha çok çaba gerektirdiği için daha bir özel ve her gittiğim yerde fark edildi ;)
These earrings are even more special than real Marni ones, that's why everybody noticed them ;)

T-Shirt: Mango
Pantolon / Pants: H&M
Küpe / Earrings: Marni for H&M
Ayakkabı / Heels: Melissa
Bileklikler / Bracelets: Mudo + H&M
Oje / Nail Polish: Flormar Neon N003

Fotoğraflar için Duygu'ya teşekkürler.. / Thanks to Duygu for the photos..

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM